#17176 Skrevet August 30, 2013 Ingen som skal nedover virker det som , drev å forhørte meg med flere i går men stemningen virket laber eller at folk var opptatt med andre ting. Jeg og dama tenkte uansett ta en tur på søndagen, noen som vil joine og kjøre felles nedover da? Jeg reiser ca klokka halv 5-5 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17177 Skrevet August 31, 2013 Noen som har høgd/skal høgge en golf/jetta 2'er? og som har ei mega-fin frontrute de ikke trenger? jeg må ha ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17178 Skrevet August 31, 2013 Kan melde om 27 grader i lufta og kald øl fra gran kanaria ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17179 Skrevet August 31, 2013 Kan kontre med overskyet/regn på Lillehammer,med Birken-deltakere med sauemøkk og gjørme i trynet. Snakk om selvpining..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17180 Skrevet August 31, 2013 Jeg vant meg en slik en DAB-radio fra NRK i går.. Var å henta den på posten i dag.. Jeg tror ikke jeg havner i klammeri med fargekartpolitiet om jeg påstår at den er rosa.. Hah! Kunne faktisk linke til hvorfor jeg vant den også..! http://radio.nrk.no/serie/loensj-med-rune-nilson/dmpa10017213/28-08-2013#t=12m44s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17181 Skrevet August 31, 2013 Noen som har høgd/skal høgge en golf/jetta 2'er? og som har ei mega-fin frontrute de ikke trenger? jeg må ha ny! Har du ført over gryn og henta tannstang enda el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17182 Skrevet September 1, 2013 Jeg vant meg en slik en DAB-radio fra NRK i går.. Heldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17183 Skrevet September 1, 2013 Har du ført over gryn og henta tannstang enda el? gryn fikk du lenge før jeg henta tannstanga gryna fikk du 12mai om du ønsker og sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17184 Skrevet September 1, 2013 Her har jeg ikke vært inne på over 2 måneder gitt!! Men er det noen som vet om en over snittet grei bil til salgs?Audi/vw quattro/4motion, sline/highline under 160.000km. Under 260.000..???:-) S4'n selges da Kanskje ikke helt sånn bil du hadde i tankene, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17185 Skrevet September 3, 2013 he heee he...... ikke frist meg....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17186 Skrevet September 3, 2013 Du hadde kledd S4 Arnstein! Fi fadir, jeg ser det faktisk for meg og jeg liker deeeet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17187 Skrevet September 4, 2013 Kineserne er ikke best i verden på flagg.. Mon tro om de er helt oppdatert på det tyske flagget..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17188 Skrevet September 4, 2013 Jeg vant meg en slik en DAB-radio fra NRK i går.. Var å henta den på posten i dag.. Jeg tror ikke jeg havner i klammeri med fargekartpolitiet om jeg påstår at den er rosa.. Hah! Kunne faktisk linke til hvorfor jeg vant den også..! http://radio.nrk.no/serie/loensj-med-rune-nilson/dmpa10017213/28-08-2013#t=12m44s Skal du beholde den? ellers tror jeg 6åringen her hadde elsket den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17189 Skrevet September 4, 2013 Jeg har riktignok pakket den ned igjen sånn inntil videre. Men jeg tror nok jeg beholder'n, blir perfekt på verandaen neste år denne. Lyden var overraskende "bra" til en sånn liten klædd å være. Og rosa.. Det er visst in for tia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17190 Skrevet September 4, 2013 Kineserne er ikke best i verden på flagg.. Mon tro om de er helt oppdatert på det tyske flagget..? He he, får man bestillt disse med det Tyske flagget tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17191 Skrevet September 7, 2013 Noen som har mulighet for å hjelpe meg å montere xenon til min 3bg i grøft/sprederne? , får også betalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17192 Skrevet September 7, 2013 Hvor holder du til? Du vet du må ødelegge dem for å få det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17193 Skrevet September 7, 2013 Jeg Holder til på Lillehammer, kunne evt møtt deg på halv veien eller noe? :) Må jeg ødelegge dem??, men uansett så koster det lite å få tak i ny/ brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17194 Skrevet September 7, 2013 Gidder ikke stå etter veien med det. Ja, baklokket går ikke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17195 Skrevet September 7, 2013 Nei nei..var ikke sånt ment.., Kan bare sette på noe annet bak da?, evt bare teipe/ lime med noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17196 Skrevet September 7, 2013 Ja, kan jo det. Men det beste er å få tilpassa skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17197 Skrevet September 9, 2013 Okei, når har du mulighet til å hjelpe meg? ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17198 Skrevet September 11, 2013 Noen som vet om en en akslet tilhenger evt gammel camping vogn understell som er til salgs? trenger kun ramme med chassis nr, draget og helst med bremser. Åpen for alle forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17199 Skrevet September 11, 2013 Je vet om et gammelt campingvogn-understell fra ei en-akslet Bjølseth 360, 1970 modell. Med fjører/støtdempere og bremser, men draget sitt itte på. Je vil vel anta at det er i nærheten der en plass det å men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17200 Skrevet September 11, 2013 Skal pusse litt rust i hjulbuene på Mazdan til fattern. Hvordan gjør jeg det? Hva må på av grunning osv? Noen som kan forklare step-by-step hvordan det gjøres med OK resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...