Anbefalte innlegg

Det må isåfall være privat, for ikke hørt om noen i nærheten som driver med den slags, dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må isåfall være privat, for ikke hørt om noen i nærheten som driver med den slags, dessverre.

Var redd for det. Sånn som det er nå, må jeg kjøre helt ned til Drammen for å få løfta opp bilen så hadde håpet på å finne noe nærmere hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det kjøpes overalt? Bruke det isteden for grunning?

Hva er 2 komponent i forhold til vanlig?

Hvis du pusser metallet 100% rein for rust, så bruker du syregrunning, så vanlig grunning, SÅ lakk.

Hvis du ikke er sikker på om all rust er borte så må du ha på et antirustmiddel før du grunner osv.

Lesonal eller sikkens er bra merker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem sveiser aluminium? Skulle ha fått sveisa på ett feste på et innsug, så ikke mye jobb!

Helst i går! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

Når jeg i samma slengen er her, er det noe verksteder/løftebukker man kanlåne / leie billig på kvelden / helga?

Esso i Hunndalen skal begynne med å leie ut løftebukk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. folk kan si hva de vil om at Møller har dårlig service..

men jeg har nå en helt annet oppfatning i dag :)

Lang historie kort har jeg slitt med at startsperren har slått inn 3 ganger, og for å bevege bilen da må jeg kode opp igjen nøklene.

Så var å byttet noen ledninger å div på Møller, fikk beskjed om at ikke var noe problem å bruke bilen opp til Rudskogen (skulle bytte en siste del helga etterpå)

greit nok.. men så slo startsperren inn igjen på Rudskogen..

Vi hadde på forhånd blitt enige at det totalt kom på mellom 5 og 6 tusen totalt med deler og arbeid.

Men enden på visa siden den slo inn igjen når de hadde sagt at en helge tur osv ikke var problematisk så fikk jeg en deal av han nedpå Møller at jeg kun betaler for den siste delen de bytta (tenningsylinder med lesespole) -10% Vacn rabatt på den, så fikk jeg alt arbeid gratis!

kjempe stas! da kom det hele på 2900 istedet for 5-6k som egentlig var avtalen.

Kan ikke si noe annet at jeg var super fornøyd med Møller nå! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet sånn ca hva slags industriarbeiderlønn er rundt distriktet her nå..? Sånn regnet i timessats altså..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

varier vel sikkert en del det,og om man jobber skift,rik blir man vel ikke,jeg har litt over 165kr/t

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet sånn ca hva slags industriarbeiderlønn er rundt distriktet her nå..? Sånn regnet i timessats altså..

Jeg har vel 192kr timen + smuss og litt sånne tillegg.. men riktignok med fagbrev

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs helt hva slags type industri det dreier seg om og stilling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva jobber du med og hvor, Stian?

Det samme til deg, Daniel?

Sven Ola: Vel, har du et eksempel så er jo det like godt som noen andre. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber på langmoen,sagbruk,har skifttilegg også,det blir vel rundt 13kr/t ekstra,+ fri hver 2. fredag

jeg har ikke fagbrev,så har kun amatør lønn:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har garasje da,mangler bare det mest vesentlige:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva jobber du med og hvor, Stian?

Det samme til deg, Daniel?

Sven Ola: Vel, har du et eksempel så er jo det like godt som noen andre. :)

Automatiker hos Benteler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooooops

2013-09-27 18.41.10.jpg

2013-09-27 18.41.28.jpg

Bare å vente på takst, så får man se om det blir fiksa på verksted eller kontantoppgjør ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ironi, eller trykka en 0 for mye eller hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er lakkarbeid og retting for minst 30000 og du må iallfall ha ny venstre Baklykt og fanger med innerdel og fester. + evt litt om den må i jigg for å trekke ut rammevang. Basert på vill gjetning av en elektriker som egentlig burde holdt kjeft om ting han ikke har greie på... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna låg jeg etter ut på E6 fra Brumunddal igår. Kjenner igjen den rumpa ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jobber i Brumunddal. Så kjører utpå E6 retning Hamar 16:01-16:15 hver ukedag ;)

(...om jeg ikke har vakt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jobber i Brumunddal. Så kjører utpå E6 retning Hamar 16:01-16:15 hver ukedag ;)

(...om jeg ikke har vakt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.