Anbefalte innlegg

Evry :)

Lokalisert rett ved E6 omtrent, bare tar av og kjører til høyre for Esso.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evry :)

Lokalisert rett ved E6 omtrent, bare tar av og kjører til høyre for Esso.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips om noen som er flinke til å sveise eksos skal bytte fra org til gti på en golf 6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips om noen som er flinke til å sveise eksos skal bytte fra org til gti på en golf 6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har anbefaling på bilpleie i Gjøvik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har anbefaling på bilpleie i Gjøvik?

 

Heller dårlig med det i Gjøvik området vel?

både i form av produkter og tjenester meg bekjent.. ville heller tatt turen til exint/swisswax på Lillehammer da :)

kommer jo i grunn helt an på hvor kresen man er også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja...kresen og kresen fru blom :-) bare googla bilpleie Gjøvik jeg. Kom opp noen alternativer, men har ingen erfaringer med dem selv.

Hvor mye sånn ca. tar swisswax for en polering og voksing da? Bilen er ikke så alt for ille

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja...kresen og kresen fru blom :-) bare googla bilpleie Gjøvik jeg. Kom opp noen alternativer, men har ingen erfaringer med dem selv.

Hvor mye sånn ca. tar swisswax for en polering og voksing da? Bilen er ikke så alt for ille

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja...kresen og kresen fru blom :-) bare googla bilpleie Gjøvik jeg. Kom opp noen alternativer, men har ingen erfaringer med dem selv.

Hvor mye sånn ca. tar swisswax for en polering og voksing da? Bilen er ikke så alt for ille

 

Kommer an på hva som skal gjøres, hvilken bil (str., lakktype) osv.

Ett steg med beste kombo på vanlig stv.størrelse er 5000,- før rabatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare komme med litt skryt av gutta på Swisswax på Lillehammer,hadde Beetle`n min der rett etter den ankom Lillehammer,utrolig bra resultat,de hadde til og med polert de lakkerte detaljene på dashbordet og på dørene uten at jeg ba om det.Utrolig flinke karer og fine priser:) Well done boys;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Mjøsa avdelingen som har innsugsslange ( den mellom turbo og lmm) til salg? Min sprakk på vei hjem å er helt avhengig av bilen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint og skrive til HVILKEN bil, siden det ikke framkommer noen plass :) kan jo være alt fra bmw til lexus du tenker på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...

Er det noen i nærheten her som tar på seg å bytte utløserlageret på en Citroen Xsara Picasso..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi er i gang, noen som tar på seg firehjulskontroll? :D

Eller veit om noen som er rimelige på det.

 

Trengs ikke papirer, skal ikke vises hos BT. Men spiser opp dekk høyre foran etter bytte av endeledd :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi er i gang, noen som tar på seg firehjulskontroll? :D

Eller veit om noen som er rimelige på det.

 

Trengs ikke papirer, skal ikke vises hos BT. Men spiser opp dekk høyre foran etter bytte av endeledd :P

 

Fått noe takstoverslag eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ringt Fyksen og fått pris, men 6.000 i arbeidspenger er egentlig litt mye synes jeg.

Men meget mulig det må bli de, eller så var det et merkeverksted på Hamar som tok det samme som Fyksen men hadde billigere deler da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noe takstoverslag eller? :)

 

Nei :(

Gjensidige har vært overraskende trege. Har hatt en sak tidligere hvor jeg hadde bilen på takst etter 2 dager, og saken var ferdig avsluttet etter 11.

Nå er det 14 dager siden det skjedde, bare fått et skadenummer på mail.......

 

Jeg mente 4-hjuls måling

 

Veit du ca. hva de ligger på i pris? Praktisk i nærheten til jobb i allefall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har 6A motor til 92 Audi 80 2.0 16v Quattro? Eller noe som passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FI FADIR!!! AAaahhhhh!!!!!!!!!

 

Da var arbeidskontrakt skrevet under, jaggu ser jeg frem til å ikke være avhengig av førerkortet i jobb lenger, hverken på den ene eller andre måten.

Dette skal bli digg!!!

 

Grattis til meg selv, jo takk skal jeg faen meg ha! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.