Anbefalte innlegg

Har en billig cd-spiller ja. Og org grill til 3B, hvis du mot formodning trenger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har brukt for en krampepistol her?har en biltema pistol jeg ikke har brukt for,ga18,200kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er nærmeste utsalg av plastidip? I forhold til Brumunddal..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norbond på Trehørningen fører, men ring og sjekk om de har først. De venta ny bestilling i løpet av uka tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen ved vikingskipet på Hamar har også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har egentlig ja, men han jeg snakka med på fredag sa at de hadde vært tomme på ukesvis og ikke visste når det kom :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger vinterbil? Har en Passat 3b 4motion/syncro som jeg skal selge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist noen før i tia som var vag interessert på arbe å.. :D

 

ejumaqaj.jpg

 

Så får vel fortsatt å pynte litt med egenprodusert pynt :P

 

umarahy5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har litt problemer med og gire på golfen om dagen:o trodde først det var girkassa som var på vei til og ta kvelden,men mistenker at det kan være at det er for lite bremseveske,for de deler beholder?noen som vet hva slags bremseveske jeg skal bruke?må vel luftes også dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger vinterbil? Har en Passat 3b 4motion/syncro som jeg skal selge..

 

Pris og bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en salgstråd på den.

Tenkte å ta eu kontroll i neste uke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har mulighet og hjelpe meg og lufte clutchen?mot betaling,nå får jeg faen meg ikke giret mens bilen går,noe som er rimelig greit at den gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke hjulpet deg med det, men står hvilken bremsevæske du skal ha på lokket til bremsevæskebeholderen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fyllt på bremseveske,men er nok en del luft i systemet,for er bare og glemme og prøve og gire med bilen i gang,fikk den så vidt hjem igjen,fikk den i gang i 3. gir,og kjørte den hjem,turte ikke og prøve og gire engang.

 

så skulle hatt hjelp av noen som ikke har 10tommeltotter til og lufte systemet,var så jævlig med ventetid på verkstedet,så skulle hatt den i gang igjen før det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som hadde hatt mulighet til og hjelpe meg med og lufte clutchen i dag eller i morgen?betaler gladelig en høvding for jobben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde og få luftet clutchen,men kom bare veske,og under en liten testtur så tar clutchen normalt,clucthen slurer når peddalen er halveis inntrykket,det er vel ca normalt,men fremdeles umulig og gire når bilen går,har også en klirre/raslelyd når clutchpeddalen er helt ute,og den lyden forsvinner når jeg trykker inn clutchpeddalen noen cm.

 

utløserlager?

 

får kikke etter ny bil,og vrake denne,orker ikke og bruke 10tusner på denne nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta akkurat komplett clutch på konebilen til 10k her om dagen, greit nok at en blir litt oppgitt når en kommer ut for slikt men å vrake en bil pga noen slitedeler slår seg vrange er nå å overdrive litt.. :P

Men på bilen hennes var utløserlageret gåent, men det var stille når clutchen var ute, mens når vi trykte inn pedalen så rasla og kvein det litt. Men mulig det kan være forskjellige symptomer på sliktno.

Men du får ikke bytta gir når bilen kjøres sier du? Får du girt om du forsiktig trekker ut girstanga når belastningen er 0 da og lurt den inn i annet gir da, eller er det synkroniseringa i kassa di som er gåen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får girt som normalt når motoren ikke går,men når motoren går,er det ikke mulig,er ikke i nærheten til og skifte gir,blir ikke vareopptelling av tennene på drevene engang.

 

blir nok en annen bil,har ikke mulighet til og vente på verkstedtime flere uker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal du ikke tilegne mine tanker så mye vekt, men i mitt hode så høres dette ut som noe helt annet enn clutchen..

Om det kan være noen fillesaker som gjør dette vet jeg ikke, men jeg synes det høres ut som noe synkroniseringsfeil jeg altså.. Men dette er det mange andre som vet mye mere om her inne enn hva jeg vet.

Jeg får bare ønske deg lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er gira på en liten søndags jobb for å montere noen usle led parklys og evt xenon til sprederne? :)

(3bg 02 modell)

 

Vært veldig kjekt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare bytte til parkpærer og montere xenonkit i tåkelysene?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du gira når motor ikke går så har nok clutchen takka for seg :)

 

skjedde det samme på golfen for noen år siden. funka fint og gire når motor av av, men ikke når motor gikk, da bare surva girkassa og tella tannhjul :)

 

hos meg var det lamellen som hadde konka, men kan være trykkplata som har havarert hos deg, evt usløserlager.

 

koster ikke stort for en original clutch. og er skjelden noe vanskelig og fixe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,men problemet er ventetiden hos verkstedet,er flere ukers ventetid,og jeg må ha bil til neste uke,da har jeg kveldskift,og ingen jeg kan sitte på med,driver og vurderer og kjøpe en skoda roomster,eller Peugeot 407sw,som er litt mere praktisk bil,så får golfen bli spiker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med 10 tommeltotter,så grenser det seg til hjulbytte(når jeg orker det):o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.