#1926 Skrevet Januar 1, 2011 Hva hører du på da a? Svart metall? Ser ut til at oppkasten har stabilisert seg her, så da blir det ut å ratte rattkjelke på oss i dag tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1927 Skrevet Januar 1, 2011 Var jo en flott start på nye året i natt, ikke fullt så flott nå kjenner jeg Men håper dette vårværet holder seg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1928 Skrevet Januar 1, 2011 Hva hører du på da a? Svart metall? Ser ut til at oppkasten har stabilisert seg her, så da blir det ut å ratte rattkjelke på oss i dag tenker jeg Er nok ikke noen svart metall-dude her nei.. Men når jeg vrenger opp på ånkli så blir det lett noe Roger Waters, Yello, Dire Straits elns.. De har noen fantastiske lydspor å velge i vertfall Men sånn for å få rockefot så går det i alt fra siste plata til Nickelback(Dark Horse), Hellbillies, Metallica, Garth Brooks, AC/DC, Madonna, the Beatles +++ Så ganske altetende for å si det sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1929 Skrevet Januar 1, 2011 Godt Nytt Bilår alle sammen Håper vi får knallvær på alle treff, mye fine biler og mye moro i 2011 ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1930 Skrevet Januar 1, 2011 Var fader meg glatt i svingen din i går Stig Arne Skulle bare prøvekjøre å sjekke om lysa var nogenlunde greit justert i går. Og der gikk det brått ufrivillig sidelengs : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1931 Skrevet Januar 1, 2011 Ufrivillig ja.. mhm.. den kjøper jeg lett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1932 Skrevet Januar 1, 2011 Sliten i dag, var sjåfør helt til 6 i dagtidlig!:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1933 Skrevet Januar 1, 2011 Du er træææææg Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1934 Skrevet Januar 1, 2011 Jævla dårlig form når jeg kom hjem i natt, god form når jeg stod opp, dårlig form etter ei stund våken, i god form når jeg hadde spist halve kebaben min, og dessverre kvalm igjen nå - men det er fordi jeg fråtset i mat:o Blæh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1935 Skrevet Januar 1, 2011 Du er træææææg Ola Ja faen, var det da! Må sjekke det stig arne:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1936 Skrevet Januar 1, 2011 Tror ikke jeg tør å satse på at det går i orden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1937 Skrevet Januar 1, 2011 Haha, sikkert blåst bort den nå!:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1938 Skrevet Januar 1, 2011 Sliten i dag, var sjåfør helt til 6 i dagtidlig!:-P Jaa, var da je å. Når starta du da ? Jeg kjørt første en person klokka 19.00. Så en liten pause. Så måtte jeg hente Morten Bekkelund og Emil Lehne klokk 21.30 ellno : o Og derfra var det fullt kjør til 06.15 : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1939 Skrevet Januar 2, 2011 Ere bare jeg som er våken her eller? ? Siste fridagen, så tenkte det var greit og sto opp til ok tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1940 Skrevet Januar 2, 2011 Ere bare jeg som er våken her eller? ? Siste fridagen, så tenkte det var greit og sto opp til ok tid. Våken jeg også Men ufrivillig Sånn er det å ha barn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1941 Skrevet Januar 2, 2011 Hehe Får jeg lov til å skylde på en firbeint en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1942 Skrevet Januar 2, 2011 Hehe Får jeg lov til å skylde på en firbeint en? Hehe, jada det syns jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1943 Skrevet Januar 2, 2011 Selv om det var jeg som vekte han? Han er litt småtrøtt om morran...*hehe* Typisk når han har labrador i genene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1944 Skrevet Januar 2, 2011 God morgen ja Dra seg på arbe nå. Noen må jo drive detta landet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1945 Skrevet Januar 2, 2011 Arbe ? Nei huff, arbe ikke i helgene....kun i uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1946 Skrevet Januar 2, 2011 god morgen ja akkurat kommet hjem igjen fra juleferie her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1947 Skrevet Januar 2, 2011 Arbe ? Nei huff, arbe ikke i helgene....kun i uka. Enig! Arbing i helger utgår Kan hende jeg jobber litt overtid på helg avogtil, men da er det jo frivillig Og en helt annen timelønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1948 Skrevet Januar 2, 2011 Akkurat hjemmat fra jobb: smil :. rimlig tung dag gitt.. snudd døgnet i jula.. så i seng kl 4 og oppat halv 9 var ikke morro:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1949 Skrevet Januar 2, 2011 Når kaster dere ut jula? Faen, jeg ser på facebook at folk allerede har fjernet alle spor etter jula allerede.. Er ikke det litt tidlig? eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1950 Skrevet Januar 2, 2011 Jula varer jo helt til påske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...