Anbefalte innlegg

Da har jeg demontert juletre! :D

Forresten, er det aldri noen lokallagstreff utenom TDM-treffa her i distriktet? Det burde vært sånn at vi samlet oss for å prate litt næver og få til et samhold utenfor forumet også, eller er det bare jeg som ikke har vært invitert på disse..? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med et lite Gokartmeet? : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stå med stoppeklokke jeg.:D Får ikke montert meg nedi en gocart altså, det har med fysiske lover å gjøre :D

Men for min del så ville det vært knall å bare møtes for noe slikt ja. Gjerne bowling med pizza eller noe også, MÅ jo ikke være julebord og alkohol..? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med alkohol da :D Go cart er gøy :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bowling funker fett det åå. og maaaat ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke vi burde trenge å diskutere dette opp og ned så alt for mye, kan ikke noen bare bestemme at vi møtes i en av mjøsbyene en ettermiddag? Helst på helg for min del.

Er det noen som er med på en guida tur til Stange for babb i morra kveld da? :D Jeg trenger guide, og Kim Rune tilbød seg å være det sist helg men da hadde jeg ikke mulighet. Denne helga har jeg derimot det.. Og som sagt, vært morsomt å møtt litt fler av dere så jeg visste hvem dere var, og ikke bare navna på nett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få til noe treff ta noe slag da!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke vi burde trenge å diskutere dette opp og ned så alt for mye, kan ikke noen bare bestemme at vi møtes i en av mjøsbyene en ettermiddag? Helst på helg for min del.

Er det noen som er med på en guida tur til Stange for babb i morra kveld da? :D Jeg trenger guide, og Kim Rune tilbød seg å være det sist helg men da hadde jeg ikke mulighet. Denne helga har jeg derimot det.. Og som sagt, vært morsomt å møtt litt fler av dere så jeg visste hvem dere var, og ikke bare navna på nett :)

kan altids vise deg hvor det er på stange i morgen men kan desvere ikke være med inn da jeg skal på julebord på stange i morgen. er enkelte som er litt trege. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååh, kan ikke du komme å hente meg i Lillehammer så tar du med deg meg ? :D Ferdig på jobb 18.00. Takk for det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer kanskje innom i morra jeg simen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer kanskje innom i morra jeg simen :)

Hvorfor det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke?

Vet ikke jeg :P Du skal være her i helga liksom ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal kanskje til lillehammer en tur i morra for å hente mere ved og "finjustere" høyden på bilen litt bare :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal kanskje til lillehammer en tur i morra for å hente mere ved og "finjustere" høyden på bilen litt bare :P

finjustere vil si ? : p

Jeg lover deg. Veiene her er JÆVLIGE :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg love deg. Den er høy :(

god morgen foresten! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen? Er jo midt på nattan for min del når du står opp :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal på stange i kveld og eta babb gitt :D oppkjøring på tirsdag har jeg å!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppkjøring på tirsdag har jeg å!

Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært ute og ratta Quattro'n en tur på butikken, artig føre nå ! :) :)

Lykke til med oppkjøring, en kompis av meg skal kjøre opp igjen han også da, for 2.gang på 3-4 år...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe kebab på vag folket i kveld da? Jeg skal på Kino i kveld så blir nok en tur innom dennis på Hamar for en liten bab etterpå :) Arti om det dukka opp noen lokale helter på Hamar i kveld da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lykke til joakim : )

åssen kino? kenth?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal på stange i kveld og eta babb gitt :D oppkjøring på tirsdag har jeg å!

Lykke til;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.