#2051 Skrevet Januar 7, 2011 Da har jeg demontert juletre! Forresten, er det aldri noen lokallagstreff utenom TDM-treffa her i distriktet? Det burde vært sånn at vi samlet oss for å prate litt næver og få til et samhold utenfor forumet også, eller er det bare jeg som ikke har vært invitert på disse..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2052 Skrevet Januar 7, 2011 hva med et lite Gokartmeet? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2053 Skrevet Januar 7, 2011 Jeg kan stå med stoppeklokke jeg. Får ikke montert meg nedi en gocart altså, det har med fysiske lover å gjøre Men for min del så ville det vært knall å bare møtes for noe slikt ja. Gjerne bowling med pizza eller noe også, MÅ jo ikke være julebord og alkohol..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2054 Skrevet Januar 7, 2011 Vinterbil treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2055 Skrevet Januar 7, 2011 Med alkohol da Go cart er gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2056 Skrevet Januar 7, 2011 bowling funker fett det åå. og maaaat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2057 Skrevet Januar 7, 2011 Syns ikke vi burde trenge å diskutere dette opp og ned så alt for mye, kan ikke noen bare bestemme at vi møtes i en av mjøsbyene en ettermiddag? Helst på helg for min del. Er det noen som er med på en guida tur til Stange for babb i morra kveld da? Jeg trenger guide, og Kim Rune tilbød seg å være det sist helg men da hadde jeg ikke mulighet. Denne helga har jeg derimot det.. Og som sagt, vært morsomt å møtt litt fler av dere så jeg visste hvem dere var, og ikke bare navna på nett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2058 Skrevet Januar 7, 2011 Må få til noe treff ta noe slag da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2059 Skrevet Januar 7, 2011 Syns ikke vi burde trenge å diskutere dette opp og ned så alt for mye, kan ikke noen bare bestemme at vi møtes i en av mjøsbyene en ettermiddag? Helst på helg for min del. Er det noen som er med på en guida tur til Stange for babb i morra kveld da? Jeg trenger guide, og Kim Rune tilbød seg å være det sist helg men da hadde jeg ikke mulighet. Denne helga har jeg derimot det.. Og som sagt, vært morsomt å møtt litt fler av dere så jeg visste hvem dere var, og ikke bare navna på nett kan altids vise deg hvor det er på stange i morgen men kan desvere ikke være med inn da jeg skal på julebord på stange i morgen. er enkelte som er litt trege. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2060 Skrevet Januar 7, 2011 Syns ikke vi burde trenge å diskutere dette opp og ned så alt for mye, kan ikke noen bare bestemme at vi møtes i en av mjøsbyene en ettermiddag? Helst på helg for min del. Er det noen som er med på en guida tur til Stange for babb i morra kveld da? Jeg trenger guide, og Kim Rune tilbød seg å være det sist helg men da hadde jeg ikke mulighet. Denne helga har jeg derimot det.. Og som sagt, vært morsomt å møtt litt fler av dere så jeg visste hvem dere var, og ikke bare navna på nett Åååååh, kan ikke du komme å hente meg i Lillehammer så tar du med deg meg ? Ferdig på jobb 18.00. Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2061 Skrevet Januar 7, 2011 kommer kanskje innom i morra jeg simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2062 Skrevet Januar 7, 2011 kommer kanskje innom i morra jeg simen Hvorfor det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2063 Skrevet Januar 7, 2011 hvorfor ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2064 Skrevet Januar 7, 2011 hvorfor ikke? Vet ikke jeg Du skal være her i helga liksom ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2065 Skrevet Januar 7, 2011 skal kanskje til lillehammer en tur i morra for å hente mere ved og "finjustere" høyden på bilen litt bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2066 Skrevet Januar 7, 2011 skal kanskje til lillehammer en tur i morra for å hente mere ved og "finjustere" høyden på bilen litt bare finjustere vil si ? : p Jeg lover deg. Veiene her er JÆVLIGE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2067 Skrevet Januar 8, 2011 jeg love deg. Den er høy god morgen foresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2068 Skrevet Januar 8, 2011 God morgen? Er jo midt på nattan for min del når du står opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2069 Skrevet Januar 8, 2011 jeg skal på stange i kveld og eta babb gitt oppkjøring på tirsdag har jeg å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2070 Skrevet Januar 8, 2011 oppkjøring på tirsdag har jeg å! Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2071 Skrevet Januar 8, 2011 Lykke til takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2072 Skrevet Januar 8, 2011 Vært ute og ratta Quattro'n en tur på butikken, artig føre nå ! :) Lykke til med oppkjøring, en kompis av meg skal kjøre opp igjen han også da, for 2.gang på 3-4 år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2073 Skrevet Januar 8, 2011 Blir det noe kebab på vag folket i kveld da? Jeg skal på Kino i kveld så blir nok en tur innom dennis på Hamar for en liten bab etterpå Arti om det dukka opp noen lokale helter på Hamar i kveld da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2074 Skrevet Januar 8, 2011 lykke til joakim : ) åssen kino? kenth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2075 Skrevet Januar 8, 2011 jeg skal på stange i kveld og eta babb gitt oppkjøring på tirsdag har jeg å! Lykke til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...