#2126 Skrevet Januar 11, 2011 du kunne ha slædda merca syns jeg Neinei, Stian må få væra med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2127 Skrevet Januar 11, 2011 jojo, men kjett å sjå en sånn gammal holk ha det artigere enn jeg har med framhjulstrekkern min uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2128 Skrevet Januar 11, 2011 jojo, men kjett å sjå en sånn gammal holk ha det artigere enn jeg har med framhjulstrekkern min uansett Haha, brukbar denna der da ;D Nå er den jo blitt rullemala helt svart, hvite felger. Også har han fått satt inn en 2,5l diesel ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2129 Skrevet Januar 11, 2011 hehe, rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2130 Skrevet Januar 11, 2011 Haha, åjada Men han har jo en 190 Evo org. fra fabrikk også da Det er enda litt råere ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2131 Skrevet Januar 11, 2011 ja det veit jeg lenge sia jeg har vært råner nå så må komma meg innat i miljøet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2132 Skrevet Januar 11, 2011 ja det veit jeg lenge sia jeg har vært råner nå så må komma meg innat i miljøet Åjaa, du vet hvem det er ja ;p Haha, jaa, er ikke lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2133 Skrevet Januar 11, 2011 Trått å itt ha arbe syn je. Noen so har ? Nei og nei, det dummeste jeg har gjort er å utdanne meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2134 Skrevet Januar 12, 2011 Grattis med lappen jokke! Var godt å få den at? Sitter nå å slapper av, fikk kjøpt et 4m langt klesskap som jeg skal ha ( hel kjærringa mesteparten)i leiligheten i byen. Kjøpt på finn, han som eide bodde i 3etg, så plukka det ned. Bærte det ned, så opp igjen i 4etg . STAS UTEN HEIS, HEL ITTE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2135 Skrevet Januar 12, 2011 den som finner ei halv rieger bakleppe til golf 4 , værsågod bare kom hit å hent resten ;P Takk til Ringsaker komune for utmerket brøyting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2136 Skrevet Januar 12, 2011 Hahaha Herlig Hans Kjetil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2137 Skrevet Januar 12, 2011 herlig med golf på detta føret gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2138 Skrevet Januar 12, 2011 herlig med golf på detta føret gitt Må kjøre etter forholda vettu ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2139 Skrevet Januar 12, 2011 forholda sier at jeg skal få igang syncron men kjærringa mente liksom noe annet så da måtte jeg ut å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2140 Skrevet Januar 12, 2011 Søv dekk hæll? :-) Bare en drøy time igjen på jobb nå :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2141 Skrevet Januar 12, 2011 Søøv nei, det er for tidlig gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2142 Skrevet Januar 12, 2011 A-well-a everybody's heard about the bird Bird, bird, bird, b-bird's the word *synge* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2143 Skrevet Januar 12, 2011 Du tenker på den gule kanarifuglen til Kenth Håvard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2144 Skrevet Januar 12, 2011 nei jeg tenker på en gammal Japp reklame 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2145 Skrevet Januar 12, 2011 den som finner ei halv rieger bakleppe til golf 4 , værsågod bare kom hit å hent resten ;P Takk til Ringsaker komune for utmerket brøyting Ja jævlig bra brøyta i brumunddal vertfall.. fy faen for et føre. Trudde boran skulle dette ifra næn når jeg kjørte igjennom dala idag. Umulig å skrape litt: klø : Var på EU med bilen etter jeg kjørte igjennom br.dal og fikk mangel på slakk i stabstag. Helt sikker på at det skyldes turn igjennom dala 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2146 Skrevet Januar 12, 2011 Heh, jeg var oppom posten en tur i dag før jeg reiste på jobb, jeg brøyta litt jeg også faktisk og grevlingen er da ikke så forferdelig lav egentlig. Rista godt gjennom dala som dere kaller det ja.. Angra umiddelbart på at jeg kjørte gjennom der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2147 Skrevet Januar 12, 2011 Du tenker på den gule kanarifuglen til Kenth Håvard? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2148 Skrevet Januar 12, 2011 nei jeg tenker på en gammal Japp reklame Hehe, de har hatt litt morsomme de da.. Denne glemmer jeg aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2149 Skrevet Januar 12, 2011 Ja jævlig bra brøyta i brumunddal vertfall.. fy faen for et føre. Trudde boran skulle dette ifra næn når jeg kjørte igjennom dala idag. Umulig å skrape litt: klø : Var på EU med bilen etter jeg kjørte igjennom br.dal og fikk mangel på slakk i stabstag. Helt sikker på at det skyldes turn igjennom dala skjedde i gårkveld ut fra YX 15cm med kram pakka snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2150 Skrevet Januar 13, 2011 Var litt på kanten å spørre kollegaen min om å få ta bilde av puppa hennes.. Men måtte bare :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...