Anbefalte innlegg

noen som vet om ett verksted for eu kontroll der dem har litt dårlige briller?

Buvika i næroset;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok EU kontrollen min på Møller jeg :) Øieren tok tak i det som trengtes å gjøre no med. Så ble det fiksa. Om det er no gæli med bilen din burde det vel fiksees uansett? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er galt med bilene er jo en ting, men er ofte pga senkesett, felger, lykter, motor osv at folk vil ha det litt under bordet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil bare ha bilen på veien jeg :P vet hva som er galt, men tar det viktigste først osv.. Så jeg vil gjerne ha under bordet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er galt med bilene er jo en ting, men er ofte pga senkesett, felger, lykter, motor osv at folk vil ha det litt under bordet;)

Det er sant :) Fikk justert lyktene mine på eu kontrollen jeg ;D hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er jeg så enig med deg!

Teknisk så VIL jeg helst at de sjekker veldig grundig, mens jeg syns ikke det er så jævlig nøye om de er uheldige og ikke ser et senkesett som tross alt er godkjent laget for denne bilen, ekstralys osv.. Så ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk nettop min igjennom på møller lillehammer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gidd ikke få pirk for abs lampe , større turbo og eksos bare :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei stig arne :P fader for no lys du har!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, hei Kim Rune! :)

Ble glad for å se du har skrevet her, for etterpå ble jeg litt usikker på om det var deg.. Men mente jeg så du blinka med lysa sjøh, men litt usikker var jeg.. Så venta nesten at noen kom etter for å prøve å denge meg, hæhæ.. Men jo takk, de lyser greit de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe var nok meg ja :P blinka som en helt der jeg sto :D

kunne jo prøvd å komme etter for å denge deg men tror jeg hadde tapt med glans :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jeg tenkte du kanskje kom etter da.. men nei.. Vi kunne dreti i den julingen og heller kasta ostepop på en sånn kølsvart en som sto og plukka babytomater for den store gullmedalje utenfor mega der.. hæhæ :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De beste sigarettene var dem jeg røyka i smuug..

de beste knullene var dem som bare var jug..

Jokke Ruler!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rart alle bilen jeg vil ha er solgt før jeg rekk og kjøpe dem. grrr noen er jo solgt før det har gått 1 time jo.

si fra vis noen har noe bil under 20 og helst under 15 også til salg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en uke på Toten Hotell så vile S2`n røre på seg litt! og da endte turen til Lena.. Turen gikk fort tilbake til Hotellet! For der var det ikkno særli til liv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaah, var lenge siden jeg hadde sett U-571 nå.. Når den da dukka opp på BluRay her om dagen så passa jo det ypperlig i kveld.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en uke på Toten Hotell så vile S2`n røre på seg litt! og da endte turen til Lena.. Turen gikk fort tilbake til Hotellet! For der var det ikkno særli til liv :P

Helt tafatt på Lena om dagen, skal jeg si deg. Ikke noe liv lenger i det hele tatt:o

Hva er det så du gjør på Sillongen/Toten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Stig Arne : ) Ser ut til at jeg kanskje får bruk for dine trailersjåfører allikevel. Turen til Hamar ble tatt uka som var nå. Så var desverre ikke mye hjelp å få der :P

Vi kan prates senere på eMeSeN ellno :)

Forresten akkurat kommet hjem fra jobb og burgerhelvette :) Hurraaa. sovaa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjenner ikke han helge smedby eller hva han heter da? Er ifra dala eller noe mener jeg å huske frøkna har nevnt på..

Jeg kjennern ikke sjøl, men vet han kjører for elvrum transport i trondheim, som igjen går for tollpost med containere.

Kan skaffe nummeret til han så kan du sende han en sms sjøl, han stopper jo jevnt og trutt bortpå esso her vertfall for å hilse på lokale kjentfolk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helge smeby du mener?som bor på oppdal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS!! Politi i sivil som cruiser rundt i dalen. Er en tur på posten nå, da sto han å rigga seg til mellom yx og rundkjøringa. Innkjøringa til byggmax eller noe slikt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola er sulten på kebab. Føler for det i kveld!:-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.