#2201 Skrevet Januar 15, 2011 Ola er sulten på kebab. Føler for det i kveld!:-D Åh dumming Nå fikk jeg lyst på kebab også, hehe. Men nå kjæm snart kjærringa hemmat og da blir det sprø deilige pannekaker med masse blåbærsyltetøy Nammy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2202 Skrevet Januar 15, 2011 Åh dumming Nå fikk jeg lyst på kebab også, hehe. Men nå kjæm snart kjærringa hemmat og da blir det sprø deilige pannekaker med masse blåbærsyltetøy Nammy! Hehe:D Det er digg det:D Har gledet meg hele uka så den skal jeg nyte! Pannekaker er godt det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2203 Skrevet Januar 15, 2011 OBS!! Politi i sivil som cruiser rundt i dalen. Er en tur på posten nå, da sto han å rigga seg til mellom yx og rundkjøringa. Innkjøringa til byggmax eller noe slikt.. Maxbo stig arne:) Men var det en subraru stasjonsvogn? Da såg je han å hvis det var det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2204 Skrevet Januar 15, 2011 Knekkebrød med majones og salami her, grøt litt seinere, og muligens prøve å få til en skikkelig bab i kveld, tenker jeg:) Bislett hadde vært noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2205 Skrevet Januar 15, 2011 Hehhe, vi må jo ta den bislett turen en gang da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2206 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg tror jeg får indrefilet av svin og hasselbakte poteter i kvæl ta kjærringa *Gleder meg* Med hjemmelaget saus.. Det er helt sykt godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2207 Skrevet Januar 15, 2011 Hehhe, vi må jo ta den bislett turen en gang da! Det er det ingen tvil om! Mjøsa lokallag skal gjøre Bislett Kebab utrygt til sommeren: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2208 Skrevet Januar 15, 2011 Hehhe, vi må jo ta den bislett turen en gang da! Enig! Men jinne mæ pluss grader i lufta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2209 Skrevet Januar 15, 2011 Enig! Men jinne mæ pluss grader i lufta Må det! Med sommer felgene på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2210 Skrevet Januar 15, 2011 Det er det ingen tvil om! Mjøsa lokallag skal gjøre Bislett Kebab utrygt til sommeren: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2211 Skrevet Januar 15, 2011 Du kjenner ikke han helge smedby eller hva han heter da? Er ifra dala eller noe mener jeg å huske frøkna har nevnt på..Jeg kjennern ikke sjøl, men vet han kjører for elvrum transport i trondheim, som igjen går for tollpost med containere. Kan skaffe nummeret til han så kan du sende han en sms sjøl, han stopper jo jevnt og trutt bortpå esso her vertfall for å hilse på lokale kjentfolk. Jepp Høres ikke dumt ut det. Vi to er jo nesten aldri på msn samtidig, så hvis du kan sende nummeret på PM her inne hadde det gjort seg Også kan han jo bare droppe lasten på Esso. Kjenner jo halve staben der mtp. at jeg har jobba der selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2212 Skrevet Januar 15, 2011 Knekkebrød med majones og salami her, grøt litt seinere, og muligens prøve å få til en skikkelig bab i kveld, tenker jeg:) Bislett hadde vært noe! grøt ja hadde nettop grøt med sukker, kanel og smørøye namm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2213 Skrevet Januar 15, 2011 Blir vel grøt her snart også - fortsatt mett etter frokosten:) Digg med grøt, eller graut som man sier på Toten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2214 Skrevet Januar 15, 2011 Ola er sulten på kebab. Føler for det i kveld!:-D Babb i kveld ja Og pål vi møtte deg i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2215 Skrevet Januar 15, 2011 Blir snart grøt på meg også Havregrøt som frokost vel og merke ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2216 Skrevet Januar 15, 2011 Og pål vi møtte deg i dag Ja, så dere akkurat litt for sent Så rakk ikke hilse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2217 Skrevet Januar 15, 2011 Ja, så dere akkurat litt for sent Så rakk ikke hilse Og jeg møtte han\deg for ett par timer siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2218 Skrevet Januar 15, 2011 Og jeg møtte han\deg for ett par timer siden Ja, rett nedafor flyplassen der? Så det var en snøete s3 som skulle over vegen etter jeg hadde passert 30sek før jeg møtte Kim Rune det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2219 Skrevet Januar 15, 2011 Maxbo stig arne:) Men var det en subraru stasjonsvogn? Da såg je han å hvis det var det:) Det stemmer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2220 Skrevet Januar 15, 2011 Ja, så dere akkurat litt for sent Så rakk ikke hilse jeg var litt for konsentrert med å følge med på denna veldig dårlige skrapa veien så jeg rakk heller ikke hilse men såg en audi med gule lys men ane såg deg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2221 Skrevet Januar 15, 2011 Tru ratt at je bli mæ på babb i kvæl.. Hvem andre er det som skal? Ola og Kim Rune og..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2222 Skrevet Januar 15, 2011 Tru ratt at je bli mæ på babb i kvæl.. Hvem andre er det som skal? Ola og Kim Rune og..? Jeg vil ogsåå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2223 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg vil ogsåå Bli med da simen!;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2224 Skrevet Januar 15, 2011 hans kjetil blir sikkert med ska høre med'n jeg om han ikke sier no her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2225 Skrevet Januar 15, 2011 Er du hos Lilly Hammer, Simen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...