Anbefalte innlegg

Er du hos Lilly Hammer, Simen?

Jepp, work fra 20.45 - 04.30. Lage burgere for rånere og fulle mennesker :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, work fra 20.45 - 04.30. Lage burgere for rånere og fulle mennesker :(

aha, hørtes kjett ut:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, hørtes kjett ut:P

SKAR JE LOVA DEG !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten så vi skulle kjørt til lillehammer i kveld i stedet for babb, for å plage Simen.. hæhæ :D

Det får vi ta ei anna helg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg åå...

Dekk vil, men dekk vil itte:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :P er billaus helt til i morra jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :P er billaus helt til i morra jeg :P

Ødelagt den igjen?: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja, vindusviskermotoren har blitt bytta, også har den vert på service og eu-kontroll hele denna uka :) så den står på lillehammer nå :) mangler bare å få henta den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min? :P hente den nå i kveld? går an det :)

hvis ikke så har jeg avtalt å haike med kim rune i morra når han skal hjem at til dombås :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært ute å måkt frem grevlingen nå.. Igjen... Fy faen for et vær..

Hvor holder du hus da Petter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg og petter vært en tur til lilehammer. Og det første som skjer når vi kom til esso brumunddal var at politiet sjekka oss opp.. Turte ikke sette langlysa i øya på de jeg.. Hehe :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skål da Vivian! :)

Lite å se til deg her inne for tia egentlig.. står til?

Skal ikke du være litt pådriver for å få til noen helt ordinære lokallagsmøter snart da? Det er de mye flinkere til i trøndelag, jeg kjørte av og til 14mil en vei for å på slikt møte.. Skjønt, så ofte ble det ikke, men det har vært gjort liksom :) Så da bør det ikke være noe problem å få samla folka rundt Mjøsa i en eller annen byen rundt her heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg og petter vært en tur til lilehammer. Og det første som skjer når vi kom til esso brumunddal var at politiet sjekka oss opp.. Turte ikke sette langlysa i øya på de jeg.. Hehe :-)

og takk for dêt :D:D var godt å få tilbake godbilen :D

kan det hende at de ikke likte at det låg 10cm tjukt lag med snø på baken på bilen min? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va for dårlig at du ikke kom til hamar mr Almskår! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skål Vivian :venner:

Nattarbe foran meg så snur tell døgnet litt, å syns derførr je førrtjene et par Miller'e i natt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKÅL!! :D

Dagens eldre! Bære drekk. Åssen forbilde er dette?

Takk for hyggelig besøk i dag Stig Arne og Petter :D

Stussa litt når jeg så en kjekk kar stå utenfor med en A6 og bare gliste når han så meg ;p Men skjønte etterhvert hvem det var :D

Var koselig :) Men nå skal jeg sova. Det skal bli meget godt :) God natta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hans kjetil blir sikkert med :P ska høre med'n jeg om han ikke sier no her

kan da aldri tenke meg att han vil ha babb? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skål da Vivian! :)

Lite å se til deg her inne for tia egentlig.. står til?

Skal ikke du være litt pådriver for å få til noen helt ordinære lokallagsmøter snart da? Det er de mye flinkere til i trøndelag, jeg kjørte av og til 14mil en vei for å på slikt møte.. Skjønt, så ofte ble det ikke, men det har vært gjort liksom :) Så da bør det ikke være noe problem å få samla folka rundt Mjøsa i en eller annen byen rundt her heller..

Tja, det skjer vel ikke voldsomt mye her på Toppen i januar :) Nå holder vi søren meg på å snø ned oppi her.... : dum :

Ittno særlig tungt å gå hjem i natt nei.. : rolleyes

Jo, det burde jo kunne gå an å få til lokallagstreff her i Mjøsområdet. Vi har vel generelt hatt litt dårlig oppslutning på slike treff mener jeg å huske. Ei stund hadde vi dem på Rudshøgda, og det ble også forsøkt å bytte på å ha dem i Lillehammer, Hamar og Gjøvik. Men alt dette var før jeg engasjerte meg noe særlig i klubben - så jeg vet ikke helt hva som fungerte best.

Uansett er det kanskje best å ha treffene sånn ca midt imellom - feks da Rudshøgda. Og hva med en gang i måneden ?

Har folket noen innspill her ?

Er det flere som er interessert i dette ? Jeg og Thomas er iallefall klare for litt bil- og tullprat vi :D

Skål Vivian :venner:

Nattarbe foran meg så snur tell døgnet litt, å syns derførr je førrtjene et par Miller'e i natt!

Ja det synes jeg absolutt du fortjente da altså : smil :

Dagens eldre! Bære drekk. Åssen forbilde er dette?

:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det burde jo kunne gå an å få til lokallagstreff her i Mjøsområdet. Vi har vel generelt hatt litt dårlig oppslutning på slike treff mener jeg å huske. Ei stund hadde vi dem på Rudshøgda, og det ble også forsøkt å bytte på å ha dem i Lillehammer, Hamar og Gjøvik. Men alt dette var før jeg engasjerte meg noe særlig i klubben - så jeg vet ikke helt hva som fungerte best.

Uansett er det kanskje best å ha treffene sånn ca midt imellom - feks da Rudshøgda. Og hva med en gang i måneden ?

Har folket noen innspill her ?

Er det flere som er interessert i dette ? Jeg og Thomas er iallefall klare for litt bil- og tullprat vi :D

vi kan vel møtes på mjøsbrua :D den er jo midt i mellom de 3 byene :nana:

neida, men jeg er i ihvertfall interessert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert hvis det passer seg mtp jobb :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for lokallagstreff litt oftere jeg også!!

Noen som er gira på stangebabb idag da? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.