#2226 Skrevet Januar 15, 2011 Er du hos Lilly Hammer, Simen? Jepp, work fra 20.45 - 04.30. Lage burgere for rånere og fulle mennesker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2227 Skrevet Januar 15, 2011 Jepp, work fra 20.45 - 04.30. Lage burgere for rånere og fulle mennesker aha, hørtes kjett ut:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2228 Skrevet Januar 15, 2011 aha, hørtes kjett ut:P SKAR JE LOVA DEG !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2229 Skrevet Januar 15, 2011 Nesten så vi skulle kjørt til lillehammer i kveld i stedet for babb, for å plage Simen.. hæhæ Det får vi ta ei anna helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2230 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg vil ogsåå jeg åå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2231 Skrevet Januar 15, 2011 jeg åå... Dekk vil, men dekk vil itte:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2232 Skrevet Januar 15, 2011 haha er billaus helt til i morra jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2233 Skrevet Januar 15, 2011 haha er billaus helt til i morra jeg Ødelagt den igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2234 Skrevet Januar 15, 2011 nja, vindusviskermotoren har blitt bytta, også har den vert på service og eu-kontroll hele denna uka så den står på lillehammer nå mangler bare å få henta den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2235 Skrevet Januar 15, 2011 Vi rekker da å hente'n...? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2236 Skrevet Januar 15, 2011 bilen min? hente den nå i kveld? går an det hvis ikke så har jeg avtalt å haike med kim rune i morra når han skal hjem at til dombås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2237 Skrevet Januar 15, 2011 Har vært ute å måkt frem grevlingen nå.. Igjen... Fy faen for et vær.. Hvor holder du hus da Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2238 Skrevet Januar 15, 2011 nå skal vi hente quattro'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2239 Skrevet Januar 15, 2011 SKÅL!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2240 Skrevet Januar 16, 2011 Nå har jeg og petter vært en tur til lilehammer. Og det første som skjer når vi kom til esso brumunddal var at politiet sjekka oss opp.. Turte ikke sette langlysa i øya på de jeg.. Hehe :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2241 Skrevet Januar 16, 2011 Skål da Vivian! Lite å se til deg her inne for tia egentlig.. står til? Skal ikke du være litt pådriver for å få til noen helt ordinære lokallagsmøter snart da? Det er de mye flinkere til i trøndelag, jeg kjørte av og til 14mil en vei for å på slikt møte.. Skjønt, så ofte ble det ikke, men det har vært gjort liksom Så da bør det ikke være noe problem å få samla folka rundt Mjøsa i en eller annen byen rundt her heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2242 Skrevet Januar 16, 2011 Nå har jeg og petter vært en tur til lilehammer. Og det første som skjer når vi kom til esso brumunddal var at politiet sjekka oss opp.. Turte ikke sette langlysa i øya på de jeg.. Hehe :-) og takk for dêt :D var godt å få tilbake godbilen kan det hende at de ikke likte at det låg 10cm tjukt lag med snø på baken på bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2243 Skrevet Januar 16, 2011 Va for dårlig at du ikke kom til hamar mr Almskår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2244 Skrevet Januar 16, 2011 Skål Vivian Nattarbe foran meg så snur tell døgnet litt, å syns derførr je førrtjene et par Miller'e i natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2245 Skrevet Januar 16, 2011 SKÅL!! Dagens eldre! Bære drekk. Åssen forbilde er dette? Takk for hyggelig besøk i dag Stig Arne og Petter Stussa litt når jeg så en kjekk kar stå utenfor med en A6 og bare gliste når han så meg ;p Men skjønte etterhvert hvem det var Var koselig Men nå skal jeg sova. Det skal bli meget godt God natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2246 Skrevet Januar 16, 2011 hans kjetil blir sikkert med ska høre med'n jeg om han ikke sier no her kan da aldri tenke meg att han vil ha babb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2247 Skrevet Januar 16, 2011 Skål da Vivian! Lite å se til deg her inne for tia egentlig.. står til? Skal ikke du være litt pådriver for å få til noen helt ordinære lokallagsmøter snart da? Det er de mye flinkere til i trøndelag, jeg kjørte av og til 14mil en vei for å på slikt møte.. Skjønt, så ofte ble det ikke, men det har vært gjort liksom Så da bør det ikke være noe problem å få samla folka rundt Mjøsa i en eller annen byen rundt her heller.. Tja, det skjer vel ikke voldsomt mye her på Toppen i januar Nå holder vi søren meg på å snø ned oppi her.... Ittno særlig tungt å gå hjem i natt nei.. Jo, det burde jo kunne gå an å få til lokallagstreff her i Mjøsområdet. Vi har vel generelt hatt litt dårlig oppslutning på slike treff mener jeg å huske. Ei stund hadde vi dem på Rudshøgda, og det ble også forsøkt å bytte på å ha dem i Lillehammer, Hamar og Gjøvik. Men alt dette var før jeg engasjerte meg noe særlig i klubben - så jeg vet ikke helt hva som fungerte best. Uansett er det kanskje best å ha treffene sånn ca midt imellom - feks da Rudshøgda. Og hva med en gang i måneden ? Har folket noen innspill her ? Er det flere som er interessert i dette ? Jeg og Thomas er iallefall klare for litt bil- og tullprat vi Skål Vivian Nattarbe foran meg så snur tell døgnet litt, å syns derførr je førrtjene et par Miller'e i natt! Ja det synes jeg absolutt du fortjente da altså Dagens eldre! Bære drekk. Åssen forbilde er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2248 Skrevet Januar 16, 2011 Jo, det burde jo kunne gå an å få til lokallagstreff her i Mjøsområdet. Vi har vel generelt hatt litt dårlig oppslutning på slike treff mener jeg å huske. Ei stund hadde vi dem på Rudshøgda, og det ble også forsøkt å bytte på å ha dem i Lillehammer, Hamar og Gjøvik. Men alt dette var før jeg engasjerte meg noe særlig i klubben - så jeg vet ikke helt hva som fungerte best. Uansett er det kanskje best å ha treffene sånn ca midt imellom - feks da Rudshøgda. Og hva med en gang i måneden ? Har folket noen innspill her ? Er det flere som er interessert i dette ? Jeg og Thomas er iallefall klare for litt bil- og tullprat vi vi kan vel møtes på mjøsbrua den er jo midt i mellom de 3 byene neida, men jeg er i ihvertfall interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2249 Skrevet Januar 16, 2011 Jeg er også interessert hvis det passer seg mtp jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2250 Skrevet Januar 16, 2011 Klar for lokallagstreff litt oftere jeg også!! Noen som er gira på stangebabb idag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...