#2251 Skrevet Januar 16, 2011 Kjærringa svarte på noen spørsmål på nett om Freia før jul her og jammen fikk hun/vi (jeg?) ikke en liten fin gave i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2252 Skrevet Januar 16, 2011 Ut å teste nysnøen! : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2253 Skrevet Januar 16, 2011 En slik boks full med sjokolade vil vi ha også....! Ang lokallagstreff så kan vi også treffes på Vertshuset V-E6 på Biri da Og så vil jeg foreslå feks 1. søndagen i måneden jeg. Sånn litt utpå dagen. Kl 17 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2254 Skrevet Januar 16, 2011 Det syns jeg hørest ut som en god plan, Vivian Der er det jo stoore parkeringsplasser så man kanskje kan få stå litt i fred om man vil også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2255 Skrevet Januar 16, 2011 Va for dårlig at du ikke kom til hamar mr Almskår! Du, hadde du enda svart på sms'en så skulle jeg vurdert det. Men når jeg fikk svingt av E6 og sto og prata med Petter på Esson her før jeg fant ut at dere var ute enda så gadd jeg ikke.. Fikk jeg sms om at dere var ute enda så ville det vært bare å holde koken, for det var da fint sommerføre så det gikk ganske snabbt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2256 Skrevet Januar 16, 2011 Fikk jeg sms om at dere var ute enda så ville det vært bare å holde koken, for det var da fint sommerføre så det gikk ganske snabbt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2257 Skrevet Januar 16, 2011 Haha, slutt å se så sjokkert ut Petter.. Fy faen som du kjører! Bare såvidt jeg klarte å riste deg av meg jo! haha Tulla.. (a) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2258 Skrevet Januar 16, 2011 riste deg av meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2259 Skrevet Januar 16, 2011 Hvornår var det snakk om babb i dag? Jeg fikk ikke babb i går pga jeg dro Petter med til Lillehammer, hehe.. Fikk kjøpt meg en rollerburger av Simen da men, ble ikke heeeelt det samme tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2260 Skrevet Januar 16, 2011 Er det pule du mener, mamma..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2261 Skrevet Januar 16, 2011 stangebabb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2262 Skrevet Januar 16, 2011 Jeg melder pass, har huset alene og må lufte stereoen på filmtitting utover kvelden Såjji.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2263 Skrevet Januar 16, 2011 Du, hadde du enda svart på sms'en så skulle jeg vurdert det. Men når jeg fikk svingt av E6 og sto og prata med Petter på Esson her før jeg fant ut at dere var ute enda så gadd jeg ikke.. Fikk jeg sms om at dere var ute enda så ville det vært bare å holde koken, for det var da fint sommerføre så det gikk ganske snabbt.. fikk da ikke no sms av deg jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2264 Skrevet Januar 16, 2011 haha, du lyg 01:11 ble den sendt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2265 Skrevet Januar 16, 2011 haha, du lyg 01:11 ble den sendt.. jeg har ikke fått noe eneste som sendte meld til meg i går var pettrus, så da må du enten ha sendt feil eller har feil nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2266 Skrevet Januar 16, 2011 Nå holder ikke jeg følge med mobilhorer som bytter nummer i tide og utide, så det kan godt hende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2267 Skrevet Januar 16, 2011 flere ganger du ikke har mottatt melding av meg da kim rune(eller skulle jeg tatt et hint?), er vel noe gæli med teleapparatet ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2268 Skrevet Januar 16, 2011 Nå holder ikke jeg følge med mobilhorer som bytter nummer i tide og utide, så det kan godt hende hatt samma nr i mange år jeg 40451443 ? Petter, den andre tlf er på rep nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2269 Skrevet Januar 16, 2011 Hvornår var det snakk om babb i dag? Jeg fikk ikke babb i går pga jeg dro Petter med til Lillehammer, hehe.. Fikk kjøpt meg en rollerburger av Simen da men, ble ikke heeeelt det samme tror jeg.. Rolleburjaren er jo bæst! Du som ikke ville ha salat og dressing ell no anna klin. Da blir den kjedeliiig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2270 Skrevet Januar 16, 2011 Hehe, jeg spiser rollerburger som jeg spiser pølse.. aldri prøvd med stæsj på faktisk.. Får vente til neste helg du er på jobb og kjøre meg en tur for en rollerburger da, haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2271 Skrevet Januar 16, 2011 Fredag 21. Januar: 18.00-22.00 Søndag 23. Januar: 15.00-22.15 Better be there ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2272 Skrevet Januar 16, 2011 Fint føre på obs rudshøgda for de som lurte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2273 Skrevet Januar 16, 2011 Fint føre på obs rudshøgda for de som lurte Lurte ikke Blitt seriøs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2274 Skrevet Januar 16, 2011 Lurte ikke Blitt seriøs *fnis* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2275 Skrevet Januar 16, 2011 Ikke rart det blir gode pannekaker når man bruker proffverktøy!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...