#2276 Skrevet Januar 16, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2277 Skrevet Januar 16, 2011 Fint føre på obs rudshøgda for de som lurte Vært oppå der nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2278 Skrevet Januar 16, 2011 Klar får en Kebab i kveld på Fast and Tasty på gjøvik:) fler som tar turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2279 Skrevet Januar 16, 2011 Fint føre på obs rudshøgda for de som lurte Du som driv å spinn opp arbesplassen min på kveldstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2280 Skrevet Januar 16, 2011 Vært oppå der nå? Ja, ved en 5 tida eller noe Du som driv å spinn opp arbesplassen min på kveldstid? Heheh, ikke vært der på leeenge nå da Men i dag var det slik perfekt nysnø Moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2281 Skrevet Januar 16, 2011 Fler her inne som har vært å sett Kongen av Bastøy heller?? Syns nå filmen var en spesiell opplevelse je da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2282 Skrevet Januar 16, 2011 Fler her inne som har vært å sett Kongen av Bastøy heller?? Syns nå filmen var en spesiell opplevelse je da.. Sett den. Veldig bra film Mange som blir påvirket også har jeg sett og hørt. Ble en smule sint selv faktisk, og vite at unger/folk har hatt det slik .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2283 Skrevet Januar 16, 2011 Så Tomme tønner i dag, fikk meg en bra latter Folk må se den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2284 Skrevet Januar 17, 2011 God morgen!!?? Dette gjør vondt ass! Jaja, men er bare 5 dager, så er det godt igjen et par uker.. taddaaa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2285 Skrevet Januar 17, 2011 Hmm, synes detta her gjør vondt jeg : p God morgen ^^ Skole, taksering av bil og trening består dagen min av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2286 Skrevet Januar 17, 2011 obs obs, ble stjålet en traktor fra maskinanlegg mellom 4.30 og 5.45 i dag tidlig, med fres og skuffe montert.. fikk bare vite at den var grønn så er da enten en john deere eller en fendt tenker jeg.. regnr. fy1526! hold øyne og ører åpne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2287 Skrevet Januar 17, 2011 obs obs, ble stjålet en traktor fra maskinanlegg mellom 4.30 og 5.45 i dag tidlig, med fres og skuffe montert.. fikk bare vite at den var grønn så er da enten en john deere eller en fendt tenker jeg.. regnr. fy1526! hold øyne og ører åpne! Jeg veit åssen den ser ut:) Skal straks til elverum så skal holde øyne og ører oppe: ) Kjett att folk må stjele! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2288 Skrevet Januar 17, 2011 Sykmeldt i ei uke:o:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2289 Skrevet Januar 17, 2011 Jeg veit åssen den ser ut:) Skal straks til elverum så skal holde øyne og ører oppe: )Kjett att folk må stjele! bra! sikkert ute av landet alt men.. ja folk klarer ikke la andres ting væra i fred! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2290 Skrevet Januar 17, 2011 http://h-a.no//Nyheter//Nyheter/tabid/72/Default.aspx?ModuleId=105830&articleView=true jaja, da var traktoren tilbake.. makan til idioter! tro man kan kjøre fra purken i traktor Du drev med i hagan din i sta da stig arne? plukka epler? prøvde å tute, men tuta på passaten er litt lavmælt! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2291 Skrevet Januar 17, 2011 Hehe, var ute å titta på at minstejenta prøvde ut "akebakken" ho har fått seg.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2292 Skrevet Januar 17, 2011 Hmm, synes detta her gjør vondt jeg : p God morgen ^^ Skole, taksering av bil og trening består dagen min av vondt ja! første jeg gjorde da jeg sto opp idag var å seile ned trappa på ryggen jeg gjør ikke det igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2293 Skrevet Januar 17, 2011 vondt ja! første jeg gjorde da jeg sto opp idag var å seile ned trappa på ryggen jeg gjør ikke det igjen... : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2294 Skrevet Januar 17, 2011 hysj på deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2295 Skrevet Januar 17, 2011 skalla ikke i veggen å a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2296 Skrevet Januar 17, 2011 http://h-a.no//Nyheter//Nyheter/tabid/72/Default.aspx?ModuleId=105830&articleView=true jaja, da var traktoren tilbake.. makan til idioter! tro man kan kjøre fra purken i traktor Første jeg tenkte var GTA - Bondegård edition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2297 Skrevet Januar 17, 2011 skalla ikke i veggen å a ? ikke langt unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2298 Skrevet Januar 17, 2011 tøft meeen hvor dum er du når du prøver å stikke av med TRAKTOR med fullt utstyr fra purken a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2299 Skrevet Januar 17, 2011 tøft meeen hvor dum er du når du prøver å stikke av med TRAKTOR med fullt utstyr fra purken a nei si det tror ikke han hadde hadde store sjanser uten utstyret heller hehe, var jo noen få som lå på hjul der! hehe. Har bestemt meg for å beholde gtien litt til nå noen som er gode på anlegg som vi hjelpe meg litt i bagasjen? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2300 Skrevet Januar 17, 2011 Blir som å stikke fra purken med en gammal moped det Bra du beholder den hva ska du gjør baki der a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...