Anbefalte innlegg

Fint føre på obs rudshøgda for de som lurte :P

Vært oppå der nå? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar får en Kebab i kveld på Fast and Tasty på gjøvik:) fler som tar turen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint føre på obs rudshøgda for de som lurte :P

Du som driv å spinn opp arbesplassen min på kveldstid? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært oppå der nå? ;)

Ja, ved en 5 tida eller noe ;)

Du som driv å spinn opp arbesplassen min på kveldstid? :P

Heheh, ikke vært der på leeenge nå da :P Men i dag var det slik perfekt nysnø :D Moro!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fler her inne som har vært å sett Kongen av Bastøy heller?? Syns nå filmen var en spesiell opplevelse je da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fler her inne som har vært å sett Kongen av Bastøy heller?? Syns nå filmen var en spesiell opplevelse je da..

Sett den. Veldig bra film :) Mange som blir påvirket også har jeg sett og hørt. Ble en smule sint selv faktisk, og vite at unger/folk har hatt det slik ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Tomme tønner i dag, fikk meg en bra latter :D Folk må se den også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen!!?? :S

Dette gjør vondt ass! Jaja, men er bare 5 dager, så er det godt igjen et par uker..

taddaaa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, synes detta her gjør vondt jeg : p God morgen ^^ Skole, taksering av bil og trening består dagen min av :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

obs obs, ble stjålet en traktor fra maskinanlegg mellom 4.30 og 5.45 i dag tidlig, med fres og skuffe montert.. fikk bare vite at den var grønn så er da enten en john deere eller en fendt tenker jeg.. regnr. fy1526! hold øyne og ører åpne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

obs obs, ble stjålet en traktor fra maskinanlegg mellom 4.30 og 5.45 i dag tidlig, med fres og skuffe montert.. fikk bare vite at den var grønn så er da enten en john deere eller en fendt tenker jeg.. regnr. fy1526! hold øyne og ører åpne!

Jeg veit åssen den ser ut:) Skal straks til elverum så skal holde øyne og ører oppe: )

Kjett att folk må stjele!: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit åssen den ser ut:) Skal straks til elverum så skal holde øyne og ører oppe: )

Kjett att folk må stjele!: bh :

bra! :) sikkert ute av landet alt men.. ja folk klarer ikke la andres ting væra i fred!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, var ute å titta på at minstejenta prøvde ut "akebakken" ho har fått seg.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, synes detta her gjør vondt jeg : p God morgen ^^ Skole, taksering av bil og trening består dagen min av :)

vondt ja!:o første jeg gjorde da jeg sto opp idag var å seile ned trappa på ryggen :P jeg gjør ikke det igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vondt ja!:o første jeg gjorde da jeg sto opp idag var å seile ned trappa på ryggen :P jeg gjør ikke det igjen...

: haha :: haha ::nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skalla ikke i veggen å a ?:P

ikke langt unna! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft :P

meeen hvor dum er du når du prøver å stikke av med TRAKTOR med fullt utstyr fra purken a : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft :P

meeen hvor dum er du når du prøver å stikke av med TRAKTOR med fullt utstyr fra purken a : haha :

nei si det :P tror ikke han hadde hadde store sjanser uten utstyret heller :P hehe, var jo noen få som lå på hjul der! hehe.

Har bestemt meg for å beholde gtien litt til nå :P noen som er gode på anlegg som vi hjelpe meg litt i bagasjen? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir som å stikke fra purken med en gammal moped det :P

Bra du beholder den :D hva ska du gjør baki der a ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.