#2301 Skrevet Januar 17, 2011 hehe, kjøre fra purken med moped har da jeg klart så tror det er lettere faktisk ja får jo F*** ikke solgt den så vet ikke helt enda, men gidder ikke den vanlige kassa som står på midten løsningen blir enten hjulbrønn ell no anna, sitt å kikker litt nå har jo fri tilgang på materialer så har en rf forsterker og en 12'' sub liggende som jeg vil bruke til no anna enn gulvpynt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2302 Skrevet Januar 17, 2011 Sliter vel med det samma jeg hehe men om du ser på tråden min, baki boran der har jeg bygd neddi hjulbrønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2303 Skrevet Januar 17, 2011 ja veit, har litt lyst til å bygge opp gulvet sånn som du har gjort.. bare du ikke blir sint på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2304 Skrevet Januar 17, 2011 ja veit, har litt lyst til å bygge opp gulvet sånn som du har gjort.. bare du ikke blir sint på meg åjo jeg klikker vegge mellom neida kjekk måte å bygge på og har all bagasjeplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2305 Skrevet Januar 17, 2011 åjo jeg klikker vegge mellom neida kjekk måte å bygge på og har all bagasjeplass var det jeg tenkte meg ja, også ser det cleant ut også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2306 Skrevet Januar 17, 2011 ja gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2307 Skrevet Januar 17, 2011 Byssan lull snart tru..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2308 Skrevet Januar 17, 2011 nei leeeenge til enda mister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2309 Skrevet Januar 17, 2011 Har bestemt meg for å beholde gtien litt til nå noen som er gode på anlegg som vi hjelpe meg litt i bagasjen? hehe Ta en kikk på http://www.bilstereoforumet.no Se litt på noen av prosjektene som ligger der... mye tips å hente der Åssen utstyr skal du inn med da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2310 Skrevet Januar 17, 2011 Blir ikke leeenge til det her nei Kim Rune, sov kanskje en halvtime i natt som var, og skal opp igjen halv fem i morra også.. Er helt zombie her.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2311 Skrevet Januar 17, 2011 Du må da være gammel nok til å skjønne at du ska sove haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2312 Skrevet Januar 17, 2011 Ta en kikk på http://www.bilstereoforumet.noSe litt på noen av prosjektene som ligger der... mye tips å hente der Åssen utstyr skal du inn med da? skal kikke litt der takk for tipset Nå i første omgang blir det en 12'' RF T1 600W rms, og en RF T500 monoblokk jeg har liggende skal bytte høyttalere etterhvert også, men har en kompis som maser på at jeg skal kjøre alt i polk SR serien, så får se når jeg får spart litt penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2313 Skrevet Januar 17, 2011 SR serien er ikke det dummeste det Litt lyddemping, skikkelig montering og en kurrant spiller i tillegg så burde det bli bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2314 Skrevet Januar 17, 2011 En skulle kanskje tro det.. Men nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2315 Skrevet Januar 17, 2011 SR serien er ikke det dummeste det Litt lyddemping, skikkelig montering og en kurrant spiller i tillegg så burde det bli bra Sitter en pioneerspiller der nå som jeg håper gjør susen ei stund til, så da er det vel bare å kaste seg rundt og begynne å gjøra no da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2316 Skrevet Januar 17, 2011 En skulle kanskje tro det.. Men nei.. må du kansje ha barnevakt så du får lagt deg i tide ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2317 Skrevet Januar 17, 2011 Du får si ifra hvis du er i Elverumsområdet da så skal du få noen tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2318 Skrevet Januar 17, 2011 Jeg la meg tidlig som faan jeg! Men fikk da faen ikke sove, og når frøkna kom hjem fra jobb så.. så sovna jeg heller ikke..! Og når vi var ferdige med å ikke sove, så sovna jeg fortsatt ikke.. Faen ass.. I kveld blir det bare å hoppe i dusjen så rett i seng.. trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2319 Skrevet Januar 17, 2011 Jeg la meg tidlig som faan jeg!Men fikk da faen ikke sove, og når frøkna kom hjem fra jobb så.. så sovna jeg heller ikke..! Og når vi var ferdige med å ikke sove, så sovna jeg fortsatt ikke.. Faen ass.. I kveld blir det bare å hoppe i dusjen så rett i seng.. trur eg.. hahah så hjalp ikke etter en omgang i senga altså ska ikke vær enkelt heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2320 Skrevet Januar 17, 2011 Du får si ifra hvis du er i Elverumsområdet da så skal du få noen tips Skal jeg gjøra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2321 Skrevet Januar 17, 2011 Æsj.. for ett snakk på deg gut..! Vask munnen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2322 Skrevet Januar 17, 2011 hahahha det smalt fra rett munn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2323 Skrevet Januar 17, 2011 Stig Arne passer munnen sin hele tiden han. Det er alle andre som har et problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2324 Skrevet Januar 17, 2011 Blir som å stikke fra purken med en gammal moped det Det funker da fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2325 Skrevet Januar 17, 2011 Det funker da fint ja samma sier jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...