#2351 Skrevet Januar 17, 2011 tohjuling er alt for morro, Kan trygt si at bilinteressen dabbet av en god del etter man kjøpte seg MC ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2352 Skrevet Januar 18, 2011 Oi, leste jeg så feil, ja:o Da er det ingen fare med at jeg kjenner han:p PS: T-styre på TS var definisjonen på harry på "min tid":nana: Hehe.. jeg VAR harry å gitt Honda racing jakke, utvasket 501, armyboots, harley lommebok med GROV kjetting på, hehe Og helst en skvett med cola i andre baklomma... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2353 Skrevet Januar 18, 2011 Cola og krokanrull? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2354 Skrevet Januar 18, 2011 Cola og gomp :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2355 Skrevet Januar 18, 2011 Noen her som ska på hockeykamp idag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2356 Skrevet Januar 18, 2011 Det lufte itte bensin ta den sporten så da er det ittnå å sjå på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2357 Skrevet Januar 18, 2011 Den slags gymnastikk bruker jo å være rene sovemedisinen da Jeg bruker å sovne så godt etter litt slik tull Kanskje du ikke ga alt Stig Arne? Jeg ga alt, og litt til.. Det var ikke dét det sto i! Men jeg hater tidligskift, elsker ettermiddag og nattskift.. Så kan hende at hodet ikke klarer å slappe av når jeg skal til med noe jeg misliker så sterkt, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2358 Skrevet Januar 18, 2011 jaja Eukontroll gikk ikke såå bra idag hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2359 Skrevet Januar 18, 2011 Hva slags feil fikk du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2360 Skrevet Januar 18, 2011 jaja Eukontroll gikk ikke såå bra idag hehe : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2361 Skrevet Januar 18, 2011 2er feil: Parkbrems for lang vandring Parkbrems Svak bak begge sider Lekasje i snekke Diverse lys ryggelys lyser ved bruk av tåkelys og omvendt Aksler venstre girkasse feste defekt Lekasje simring bakkant girkasse + framkant diff Dokumentasjon på senk 1er feil: kjøretøy ikke registert Vindusspyler svak skiltlys påå venstre side funker ikke karroseri llitt rust i gulv horn virker ikke (noe det gjør) Lett å fikse egentlig bare småtteri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2362 Skrevet Januar 18, 2011 Haha, u fail! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2363 Skrevet Januar 18, 2011 Detta var på gølf eller audi ? : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2364 Skrevet Januar 18, 2011 Audi simen er jo ikke store jobben, bare ta det på ei helg så er noen villige til å være med å skru er det bare å melde seg jeg å hans kjetil hittil hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2365 Skrevet Januar 18, 2011 jeg melder meg frivillig til å sitte å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2366 Skrevet Januar 18, 2011 da bli du kasta på hue å ræva ut hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2367 Skrevet Januar 18, 2011 Da blir jeg med Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2368 Skrevet Januar 18, 2011 Nå har jeg kjørt fire kalibreringer av kringlyden, får vente til neste helg med å kalibrere suben tror jeg. Hohoi, det er alltid moro å høre forskjellen etter en slik runde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2369 Skrevet Januar 18, 2011 da bli du kasta på hue å ræva ut hihi skulle likt å se deg prøve Da blir jeg med Petter! da er vi 2 mot 1 og han kan ikke kaste oss ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2370 Skrevet Januar 18, 2011 Audi simen er jo ikke store jobben, bare ta det på ei helg så er noen villige til å være med å skru er det bare å melde seg jeg å hans kjetil hittil hvertfall Jeg å sikkert da;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2371 Skrevet Januar 18, 2011 skulle likt å se deg prøve da er vi 2 mot 1 og han kan ikke kaste oss ut lett tar med meg hans kjetil jeg så ligg dekk i bakken begge 2 Jeg å sikkert da;-) ja du å så bli nok på veien fort fikk som melding til eier: Uorginal eksos, døm syns den bråka mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2372 Skrevet Januar 18, 2011 lett tar med meg hans kjetil jeg så ligg dekk i bakken begge 2 skjønner ikke hvorfor du skulle blande inn flere uskyldige jeg skreiv, "jeg skulle likt å sett deg prøve" men hvis det ska væra sånn så får meg med meg Stig Arne som lett setter begge dekk på plass om det trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2373 Skrevet Januar 18, 2011 er lov å fantasere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2374 Skrevet Januar 18, 2011 fantasere om deg? alldri... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2375 Skrevet Januar 18, 2011 Vet du liker å fantasere om sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...