Mickelson karosseri Lillehammer

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har kjennskap til Mickelson Karosseri på Lillehammer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kjenner til Mickelson, vi er lakk leverandøren dems og vi selger lakk til dem gjennom MECA, kjenner

flere som jobber der, flinke folk :) helt klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var godt og høre...ser ut til at det blir de som skal ta jobben med ABTèn etter at den ble stjålet.....håper på at de leverer varene for og si det sånn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var godt og høre...ser ut til at det blir de som skal ta jobben med ABTèn etter at den ble stjålet.....håper på at de leverer varene for og si det sånn

 

Du kan nok bare ta det hele med ro, den er i gode hender.

Så bilen var kommet inn idag, snakket med oppretteren også, sa de måtte være veldig nøye! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan nok bare ta det hele med ro, den er i gode hender.

Så bilen var kommet inn idag, snakket med oppretteren også, sa de måtte være veldig nøye! :)

 

Tusen takk for det:):):tilber:

Da får jeg kanskje en kjempefin julegave i år: smil : , levert av Mickelson.

Gleder meg til og få tilbake gullet mitt!!!

Tenkte jeg skulle ta en tlf. og snakke med dem over helga, er borte på jobb så har ikke anledning til og reise innom dem med det første.....Så det er godt og høre at noen passer på he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.