#1 Skrevet Februar 21, 2005 Har vært på tur med 80q'en i helga, og lært meg litt nytt ang quattro og kjøring i glatte svinger Dama holdt på å rive av dørtrekket på høyresida tror jeg Uansett, måtte bare si det. Det er så utroooolig konge med snø innimellom! Kjører jo S.øra - Krsund nesten raskere nå enn på sommerføre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2005 Gratulerer med ny bil da Kay! Synes vinteren er og blir noe herk, men så er jo ikke Golfen den beste vinterbilen heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 Har vært på tur med 80q'en i helga, og lært meg litt nytt ang quattro og kjøring i glatte svinger Dama holdt på å rive av dørtrekket på høyresida tror jeg Uansett, måtte bare si det. Det er så utroooolig konge med snø innimellom! Kjører jo S.øra - Krsund nesten raskere nå enn på sommerføre Lei jeg nå! Plasten tåler mindre når den er dypfryst virker det som..... Og jeg er vanskeligere å få til å gjøre no fornuftig som helst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2005 Jaja, lykke til for de som har Quattro da!!! ...for det har ikke jeg Artig med snø, men gleder nå meg allikevel til sommeren jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...