Anbefalte innlegg

Har vært på tur med 80q'en i helga, og lært meg litt nytt ang quattro og kjøring i glatte svinger : ja :

Dama holdt på å rive av dørtrekket på høyresida tror jeg :fy:

 

Uansett, måtte bare si det. Det er så utroooolig konge med snø innimellom! Kjører jo S.øra - Krsund nesten raskere nå enn på sommerføre : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil da Kay! Synes vinteren er og blir noe herk, men så er jo ikke Golfen den beste vinterbilen heller... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på tur med 80q'en i helga, og lært meg litt nytt ang quattro og kjøring i glatte svinger : ja :

Dama holdt på å rive av dørtrekket på høyresida tror jeg :fy:

 

Uansett, måtte bare si det. Det er så utroooolig konge med snø innimellom! Kjører jo S.øra - Krsund nesten raskere nå enn på sommerføre : smil :

 

 

Lei jeg nå! Plasten tåler mindre når den er dypfryst virker det som..... Og jeg er vanskeligere å få til å gjøre no fornuftig som helst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, lykke til for de som har Quattro da!!! ...for det har ikke jeg :D Artig med snø, men gleder nå meg allikevel til sommeren jeg da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.