Anbefalte innlegg

bumper denne litt!:)

Jeg er også på jakt etter en ny roterende og har sett på disse maskinene her. Noen som har prøvd de eller har noen andre anbefalinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det skal være mulig å få en Makita til under 3k, det er noe av det bedre du får...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte metabo sin fra toolstop.co.uk til en særdeles hyggelig pris, den engelske kontakten var "skrudd" over EU-pluggen så den var det bare å ta av med en skrue.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det skal være mulig å få en Makita til under 3k, det er noe av det bedre du får...

http://www.toolstop.co.uk/makita-9227cb-7/180mm-sander/polisher-110v-p4047 Denne du tenker på? Jeg syns den er litt for tung. Jeg er mer på jakt etter en som er litt liten og lett til å bruke på litt trange plasser osv. ned mot 2-2,5Kg.

jeg kjøpte metabo sin fra toolstop.co.uk til en særdeles hyggelig pris, den engelske kontakten var "skrudd" over EU-pluggen så den var det bare å ta av med en skrue.

http://www.toolstop.co.uk/metabo-pe12-175-angle-polisher-240v-p10554 denne? Er du fornøyd med denne? synker hastigheten mye når du legger litt press på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.toolstop.co.uk/metabo-pe12-175-angle-polisher-240v-p10554 denne? Er du fornøyd med denne? synker hastigheten mye når du legger litt press på den?

 

jeg er superfornøyd med denne, den har elektronisk styring av turtall så det synker ikke når det legges press på den nei :)

står forresten dette på nettsiden til toolstop:

Vario-Tacho-Constamatic (VTC) full-wave electronics for infinitely variable speed change. Speed automatically remains constant under load.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en vanesak.. Jeg bruker kun Makita på alt av biler.. Uansett om det er under eller fangere..

Ja det er nok det. Har en nå som veier 3,3Kg og er litt klumpete og kunne godt tenkt meg en som var mindre!

 

jeg er superfornøyd med denne, den har elektronisk styring av turtall så det synker ikke når det legges press på den nei :)

står forresten dette på nettsiden til toolstop:

Vario-Tacho-Constamatic (VTC) full-wave electronics for infinitely variable speed change. Speed automatically remains constant under load.

Hmm.. Det hørtes jo lovende ut:) Var jo finfin pris på den og: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men jeg trodde Metaboen var tyngre enn Makita? Men det vet nok Bernhard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Metabo er lettere, men Makita er bedre å bruke - i mine øyne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Metabo er lettere, men Makita er bedre å bruke - i mine øyne :)

 

Hva er det som gjør at du syns Makitaen er bedre å bruke?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.