På tide å treffes igjen? :)

Anbefalte innlegg

Det er vel på tide med et treff igjen ;)

Noen forslag eller skal vi fortsette med pizza? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje Atlanterhavsveien vært luftet da? Jeg er åpen for det meste så lenge det innebærer en biltur;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej e sikkert med på biltur :) Vinteren nerma sej, so bør vel ikke ver alt for lenge til ?

 

Erlend

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska vi prøve å få til en høsttur da? få tatt noen flotte bilder å sendt inn til kalenderen 2011? :) syns jeg såg en tråd om noe slikt på forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska vi prøve å få til en høsttur da? få tatt noen flotte bilder å sendt inn til kalenderen 2011? :) syns jeg såg en tråd om noe slikt på forumet..

 

Klar for den, det var vel diskutert Geiranger også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar :P sellom ej he bmw ;o

 

får vell lufte lupoen da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med, så lenge være er bra og eg har råda/tida til det ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,muligens klar for en tur ja...MEN,ikke på en søndag...Det må da gå ann å legge det opp til en lørdag elns?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,muligens klar for en tur ja...MEN,ikke på en søndag...Det må da gå ann å legge det opp til en lørdag elns?

 

Støtter den! tidlig avreise en søndag da trenger jeg sjåfør isåfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den! tidlig avreise en søndag da trenger jeg sjåfør isåfall..

 

Avreise lørdag så må man jo ha sjåfør da også, sånn man kan begynne å hive innpå;) hehe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt bli me på en tur ej åsså :)

Berre det ikkje blir no til helga for da er eg litt opptatt me løp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere intr. i å høre på en kar i fra TS RACING fortelle litt om chiptuning? Pratet med han ene i TS på Rudskogen, han hadde veldig lyst å holde et foredrag. i og med at chiptuning har bynnt å bli mer og mer vanlig så er vel ikke dette så dumt?

 

Tenkte da å ta en tur til Nordmøre å stoppe innom i molde å høre på et foredrag, Atlanterhavsvegen, Kristiansund og hjem.

Er en tur på ca. 8-10timer, kommer ann på hvor lenge og hvor mye stopping ;)

 

Kan stille som sjåffør sia ej ikkje he nokke bil å vise fram å ikkje burde bli stoppet av lovens lange arm! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir en lang tur da når man skal innom der også, så da kommer det litt an på dato.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nokke lang tur har ikke jeg tida til..

Per Håkon du prata med da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere intr. i å høre på en kar i fra TS RACING fortelle litt om chiptuning? Pratet med han ene i TS på Rudskogen, han hadde veldig lyst å holde et foredrag. i og med at chiptuning har bynnt å bli mer og mer vanlig så er vel ikke dette så dumt?

 

Tenkte da å ta en tur til Nordmøre å stoppe innom i molde å høre på et foredrag, Atlanterhavsvegen, Kristiansund og hjem.

Er en tur på ca. 8-10timer, kommer ann på hvor lenge og hvor mye stopping ;)

 

Kan stille som sjåffør sia ej ikkje he nokke bil å vise fram å ikkje burde bli stoppet av lovens lange arm! :P

hadde jo vært av interesse det der ja ;-)

men vi skal ikkje ha litt utstilling eller liknende no i helga på Motorsportweekend da? ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nokke lang tur har ikke jeg tida til..

Per Håkon du prata med da eller?

Tia? Er det noe du har,så e no det hvertfall tid ;)

Men han kan no holde foredraget på Atlanterhavs vegen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jo vært av interesse det der ja ;-)

men vi skal ikkje ha litt utstilling eller liknende no i helga på Motorsportweekend da? ;-)

Utstilling? Motorsport er motorsport :D hæhæ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre til atlanterhavsvegen og samme vegen tilbake. 40min hver vei :) Foredrag i Molde?, må nesten få høre om interessen er der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel alt i alt 3 timer + 1 time ferge tur-retur, så kommer alle stopp, venting på ferge og eventuelt dette foredraget i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har nå vært kr.sund tur før,så en litt kortere tur bør vel ikke by på noe problem vel? Jeg er hvetrfall med,så lenge det ikke blir noe søndag.Å trenge sjåfør gidder jeg ikke,for halve sjarmen er jo å få kjøre turen sjøl ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøre oss en tur ut på virgra ;)

 

Nei, så langt er vi ikkje vant til å kjøre!;): haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.