Noen som har klubbklistremerker i Agder?

Anbefalte innlegg

Har prøvd å få tak i klubbklistremerker en stund nå! Trond Gundersen som er lokallagsleder har ikke.. Per Henrik Lindgren vet jeg har, har sendt PM, men er lite svar å få fra han..

 

Er det noen som har 2 stk liggende? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du gidder å cruise en tur til Saltrød, så kan du få 2 stykker... Det er ikke verre enn det, men du kan ikke regne med at jeg skal ta med til deg hele tiden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger og klistremerker!

Treff snart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du gidder å cruise en tur til Saltrød, så kan du få 2 stykker... Det er ikke verre enn det, men du kan ikke regne med at jeg skal ta med til deg hele tiden ;)

Javisst kan jeg gjøre det :) Jeg mente aldri at du skulle ta med til meg, men om du kunne ta med noen om skulle på lokallagsmøte den dagen.. Kan du ikke sende meg nr ditt, så ringer jeg deg en av de nærmeste dagene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger og klistremerker!

Treff snart?

Er med på treff igjen snart :) Kan jo kanskje ta med noen flere klistremerker, hvis ikke P.H. skal på neste treff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg kommer på neste treff, men får se når datoen er satt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for klistremerker Per Henrik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere klistremerker Per Henrik? Mulig å komme og hente noen? Har du skiltrammer og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere klistremerker Per Henrik? Mulig å komme og hente noen? Har du skiltrammer og?

Trond har skiltplater :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.