Noen som vil sjekke feilkoder på bilen min? (Rygge)

Anbefalte innlegg

Hei! Kunne trengt å få sjekket om det er noen feilkoder på min 1993 audi 80. Først og fremst sjekket ABS sensorene da det mest sannsynlig en som fusker. Samt at cruisekontrollen ikke virker hvis det kan finnes noe koder der.

 

Noen med VAG-COM som har lyst på en liten kveldsjobb? Skal selvfølgelig betale en slant eller to. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vag-com, men må vel ha sånn overgang på bilen din til to plugger? Har ikke den i tilfelle, men ellers så kan jeg fikse det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! Skaffe meg en slik overgang jeg da i tilfelle. Hvor sitter egentlig koblingene på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt usikker hvor den sitter i bilen din, men det kan sikkert noen andre her hjelpe med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har sånn overgang. mulig tilkoblinga sitter ved gir spaken. under posen der lixom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er feilkoder sjekket og slettet. Takk til Alexander for diagnose og Fredrik for lån av kabel. :)

Var ingen feilkoder på ABS, men fant ut av ved avmontering av senkesett at en sensor fremme var slitt i tuppen pga trykket for langt inn. Har byttet denne og ABS ser ut til å virke tilnærmet problemfritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.