#51 Skrevet Desember 1, 2010 Rettet Da blir vi 6 stk. Jeg og Ronny Joachim og Alexander Tore og Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 1, 2010 Da blir vi 6 stk. Jeg og Ronny Joachim og Alexander Tore og kamerat. (husker ikke navn) Morten Olsen. OG Tom Henning Haga. Rettet til 7 personer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 1, 2010 Morten Olsen. OG Tom Henning Haga. Rettet til 7 personer. Dere skal ha tre rom? Da skal jeg sende forespørsel på beach house og rom med balkong til samtlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 1, 2010 Hvem skal ha hotellrom? Vi lurer på hva hotellet heter og hvor det ligger? Lurer fortsatt på dette, hadde vært fint og fått svar fort. Hvis du skal bestille i nærmeste fremtid, mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 1, 2010 Og i verste fall tar jeg med meg feltseng Har ikke bestemt meg enda, da det er avhengig av fremdrift på jobbfronten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Desember 2, 2010 Lurer fortsatt på dette, hadde vært fint og fått svar fort.Hvis du skal bestille i nærmeste fremtid, mener jeg. Her er en kort oversikt over hotellet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1691925post1691925 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 2, 2010 Takk for det! Så ikke ille ut det. Du kan sette opp oss på et dobbeltrom; Kim Rune og Ane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 2, 2010 dersom jeg vurderer å kjøre nedover, er det noen som kunne tenkt seg og være co-driver med meg eller? Og Finn, hva koster evt et enkeltrom dersom det er det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Desember 2, 2010 dersom jeg vurderer å kjøre nedover, er det noen som kunne tenkt seg og være co-driver med meg eller? Og Finn, hva koster evt et enkeltrom dersom det er det der? Ja mulig... Om vi ørker nan i så mange mil..? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Desember 2, 2010 Ja mulig... Om vi ørker nan i så mange mil..? Hehe nan..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Desember 2, 2010 Nan = hverandre (odalsuttrykk).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 2, 2010 Dere skal ha tre rom? Da skal jeg sende forespørsel på beach house og rom med balkong til samtlige. Da har jeg forsåvidt bestemt meg jeg også, setter du opp et dobbeltrom til meg også Finn ? (litt usikker på hvem min andre halvdel blir men får uansett med meg noen) Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 4, 2010 The Worthersee Movie 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Desember 23, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 2, 2011 noe nytt vedr hotell rom og slikt eller om det er i boks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 2, 2011 noe nytt vedr hotell rom og slikt eller om det er i boks? Bestilling er sendt for 14 stk. Ekteparet som driver hotellet har kun sommerdrift og booking starter de ikke med før etter nyåret for kommende sesong. Så bestillingen ligger vel i innboksen deres å vi får nok en tilbakemelding på dette i løpet av januar håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 3, 2011 der ned skal jeg! BILEN SKAL VÆRE FERDIG DA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 3, 2011 Kult hvis du også er med André!! De som ikke er med går glipp av noe. Det garanterer jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 3, 2011 Regner med jeg er med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 4, 2011 Hei....har noen spørsmål.....hva er forskjellen på http://www.woertherseetreffen.at og http://www.southernworthersee.com..Ser ut som det Southern er mye større...har ingen kjennskap og skal nedover for første gang så hva er best og sånn..??????Er jo nesten på samme tidspunkt av året... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 4, 2011 Hei....har noen spørsmål.....hva er forskjellen på http://www.woertherseetreffen.at og http://www.southernworthersee.com..Ser ut som det Southern er mye større...har ingen kjennskap og skal nedover for første gang så hva er best og sånn..??????Er jo nesten på samme tidspunkt av året... South er i amerika So please join us in beautiful Helen, Georgia as we celebrate our enthusiasm for these wonderful cars and the spirit of Wörthersee Tour. Altså kopi av orginalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 4, 2011 TAkk....fikk opp øya så såg jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 4, 2011 der ned skal jeg! BILEN SKAL VÆRE FERDIG DA! Sa ikke du akkurat det samme om Våler? Det kan vel bli litt vanskelig siden det er samme helg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Januar 13, 2011 Da har jeg og Magnus Vassbotn bestemt oss for å dra nedover! Vi tar fly og regner med å reise ned den 29 Mai og dra hjem igjen den 5 Juni. Vi har enda ikke bestemmt oss for noe hotell, men om det er plass på det hotellet dere har snakket om her er jo det aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Januar 16, 2011 hei hei. Vurderer og dra til Worthersee for første gang. Er det noen som har noe fakta om tider og kilometer det tar og kjøre ned dit. Er det noen som kjører samlet. Kommer selv fra Askim. Dette er jo en drømmetur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...