#26 Skrevet Oktober 5, 2010 Sjekka pris på flyblilett fra molde via oslo å det ble ikke mer enn 2500-3500kr tur/retur, så da kan dette være veldig aktuelt! Hvor tidlig ute må vi være for å få et bra hotelrom der nede da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 5, 2010 Sjekka pris på flyblilett fra molde via oslo å det ble ikke mer enn 2500-3500kr tur/retur, så da kan dette være veldig aktuelt! Hvor tidlig ute må vi være for å få et bra hotelrom der nede da? Det er nok mulig og få helt ok hoteller så sent som ved ankomst, vertfall gikk det an i år. Men i år var det dårlig vær og sikkert noe redusert oppmøte av den grunn. Neste år er det jubileum i tillegg til at treffet skal skje noen uker senere på året slik at været helt sikkert er mer passende. For min del skal hotellverten vår ha bestillingen innen årsskiftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 7, 2010 Er med hvis jeg har eksamener før eller et stykke etter, og jeg ikke kjører til Kypros neste sommer (da går liksom bensinbudsjettet der)! Kjører seff til Østerrike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 14, 2010 Må vel nedover i år igjen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 17, 2010 Når jeg setter opp ferie fra jobb neste år MÅ jo dette bli i denne perioden... 30 jubi... SWEET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 17, 2010 LItt lang intro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 15, 2010 (endret) Da er det bestemt vi tar også turen ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 15, 2010 Jeg tar også turen om det ikke kræsjer med eksamen : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 16, 2010 Jeg blir med gutta som flyr i alle fall Vært kult og ha bilen der nede, men tenker det er nok annet å se på likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 16, 2010 Jeg blir med gutta som flyr i alle fall Vært kult og ha bilen der nede, men tenker det er nok annet å se på likevel hva kommer fly billetten på, og evt med hotell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 16, 2010 hva kommer fly billetten på, og evt med hotell? Etter som jeg har skjønt bør du beregne ca 8-10 000 på hele turen inkl det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 16, 2010 (endret) Vi ska kjøre hele veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 16, 2010 syns nå å kjøre dit er halve turen jeg da men folk har kanskje forskellige meninger på det jeg skal kjøre å det FORT! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 16, 2010 syns nå å kjøre dit er halve turen jeg da men folk har kanskje forskellige meninger på det jeg skal kjøre å det FORT! hehe Er en opplevelse i seg selv å ratte nedover autobahn! Men begge veier kan gjerne bli en påkjenning. Er gjerne en fordel å få fraktet bilen ned da og være garantert å delta på treffet med bilen, og heller ta opplevelsen på veien hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 16, 2010 Hm..koster litt over 150€ (en bil og en person) for å få bilen med tog fra Berlin til München i slutten av mai. Er ikke akkurat helt feil pris det, bruker vel fort mer enn det i form av bensin gjennom Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 17, 2010 Da er det like greit å kjøre selv, er et stykke fra München til Wörthersee også.. Beste alternativet er frakt fra Norge og helt ned.. Er ca samme utgifter på det som å kjøre med hotell.. Flybilletten kommer jo i tillegg da.. Pluss man slipper å være redd for at noe skal ryke på vei ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 17, 2010 Er "bare" 341km fra München til Wörthersee. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 17, 2010 Ja, så 341km pluss turen ned til Berlin, 7 - 800km fra grensa i danmark? Evt 350km fra Kiel om det er fra Oslo du kommer.. Hva er det som gjør at du vil hive bilen på tog i 500km? Da er det nesten bedre å kjøre de fem timene selv MEN det er min mening da.. Poenget med å sende bilen helt ned for min del er ihvertfall for garantert treff og spare km seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 17, 2010 Joda, ser den. Fant bare ikke noen greie måter sånn i farta å sende bilen hele veien fra Oslo, evt. Sverige/Danmark. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 20, 2010 Hei....Vi er en gjeng ifra Møller bil Trondheim som har tenkt oss nedover. Høye forhåpninger på dette treffet ja....trur det blir helt knall!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 22, 2010 Da er billettene tilgjengelige:) http://www.woertherseetreffen.at/ 190 dager igjen til treffet begynner:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 1, 2010 Hvem skal ha hotellrom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 1, 2010 Vi lurer på hva hotellet heter og hvor det ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 1, 2010 Hvem skal ha hotellrom? Jeg å Alexander halvorsen skal ha. Vi reiser i følge med tore og stian. Er det tomanns som gjelder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 1, 2010 Hvem skal ha hotellrom? Jeg å Alexander halvorsen skal ha. Vi reiser i følge med tore og stian. Er det tomanns som gjelder? Da blir vi 6 stk. Jeg og Ronny Joachim og Alexander Tore og kamerat. (husker ikke navn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...