#176 Skrevet Mai 19, 2011 Hahaha, Finni, dere klarer aldri å komme dere av gårde i tide:p Kameraet ligger her og venter på dere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Mai 19, 2011 Avreise om 2,5 time her. Bare få lagt om til sommerdekk og litt småtterier igjen. Hehe... Hørtes isje feil ud!! Snakkast i Österreich om ett par uge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Mai 19, 2011 Då sitte eg på båten. Kanskje på tide med frokost. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Mai 19, 2011 Då sitte eg på båten. Kanskje på tide med frokost. Sent from my HTC Desire using Tapatalk Vi ses om noen dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Mai 23, 2011 Da går vel turen med stena line onsdag kveld, nede i østerike torsdag kveld en gang og hjemreise torsdag morgen. Ser været er spådd dårlig, men får håpe det ikke blir sånn alt for ille der nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Mai 23, 2011 Kjipt hvis været er dårlig der nede! Får satse på at meldinga tar feil da! Reiser med fly ned til München på onsdag morgen og blir plukket opp av Finn Kristian der, så kjører vi nedover etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Mai 23, 2011 Kan bli skummelt for flyturen min:( http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7644779 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Mai 23, 2011 Då sitte du på med Vågen nerøve. Fikse leiebil du levere på østlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Mai 24, 2011 Ah, god idé Finni:) Vågen: er det greit for deg dersom flyene ikke går i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Mai 24, 2011 Går fint det Men da må du fikse deg plass på stena saga som går 21:30 fra oslo. så kan du sitte på med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Mai 25, 2011 Går fint det Men da må du fikse deg plass på stena saga som går 21:30 fra oslo. så kan du sitte på med meg. Ah, da har jeg jo faktisk tid til å kjøre bort om det skulle gå ad undas med flyet:) Men ser ut som om flyene går, så jeg hiver meg ut på flyplassen, så får vi se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Mai 25, 2011 Da har jeg fått sjekka inn på flyplassen, så flyturen min ser jo lys ut sålangt i alle fall:) Ser at en del flygninger til Frankfurt og København direkte fra Stavanger er kansellert, men jeg flyr via Oslo, så det er gjerne det som redder meg:) Nå har jeg konsumert 1stk vaffel og smoothie:D Finn Kristian: Håper du husker at du skal hente meg i München kl.12.10:D (ikke noe bombe om du forsover deg:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Mai 25, 2011 Finn Kristian: Håper du husker at du skal hente meg i München kl.12.10:D (ikke noe bombe om du forsover deg:p) Bor på hotell 10min fra terminalen Snakkes om litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 1, 2011 Fint vær her nede Jeg og Rune Kristian Alstad er her nede i en hvit Golf1 med takstativ. Bor på Holiday Inn Villach. Noen med canon lader? Finner ikke min. Tlf.nr. under oppholdet er +46 72-7392959 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 1, 2011 Vi er også på Holiday Inn Villach! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juni 1, 2011 Hvilket rom bor dere på da? ..602 her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juni 1, 2011 610:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juni 1, 2011 noen av dere som har lader til canon camera da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juni 1, 2011 ikke på rom 610 i alle fall... Kan hende noen av de andre har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juni 1, 2011 Da er det kun tima t d e avreise...vi e 12 trøndera som drar på tur og håpe på en kjempe tur!! Vi bor for d meste på hotell Siegfried. Mobnr:95828960 hvis d e fler som vil ta kontakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juni 1, 2011 Da er det kun tima t d e avreise...vi e 12 trøndera som drar på tur og håpe på en kjempe tur!!Vi bor for d meste på hotell Siegfried. Mobnr:95828960 hvis d e fler som vil ta kontakt.. ta med canon lader! mvh trønder i bildenød 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Juni 1, 2011 To stk canon ladere på rom 503 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Juni 1, 2011 eneste jeg fant på rom 503 var en haug med gutter som så på bilder av lettkledde damer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juni 14, 2011 Hvem av dere skulle skrive reisebrev i TP ? ;o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...