#26 Skrevet Oktober 23, 2010 Bare et lite teknisk spørsmål oppi alt dette... går det and å få bort rusta i en hjulbue der den har "tatt skjikkelig tak" og få det til å holde mer enn en norsk vinter? Må si jeg har vert bort i en del biler med mer eller mindre profft lakka hjulbuer, og har ikke sett en som ikke har blitt bytta som har holdt noe særlig lenger enn et år... Jeg er i alle fall av den oppfatning at å bytte stålet er eneste holdbare løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 24, 2010 Må bare legge til at bilen ikke er kjørt på saltede veier etter lakkjobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 24, 2010 det einaste som eg har erfart som hjelper er sandblåsing til all rust er vekke,skikkelig grunning og lakk og tectyl til slutt. så skulle det holde like lenge som org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 24, 2010 tectyl på utsiden av skjermen? Er vel på innsiden det vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 25, 2010 på innsida ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...