#1 Skrevet Oktober 7, 2010 Driver å kikker litt etter neste års felger, og så lang har jeg bare klart å bestemme meg for dimensjonen. Er på utkikk etter felger i 18" x 10.5" og 18" x 11". Så sleng opp linker og bilder folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2010 Her og her blant annet:) Kan jo også slenge med denne sida med det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2010 Er du ute etter replica av Audi-felger kan du jo kikke innom Finish Line Wheels (Har dessverre ikke sjekket eller hørt noe om kvalitet på felg eller om nettsiden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2010 Badass bil trenger tøffe felger. Speedline Turini Compmotive MO Rota P45F Team Dynamics Pro Race 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2010 Hvilken pris kan du legge deg på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2010 Her er det bare å klemme til: http://www.wheel-whores.com/classifieds/showproduct.php?product=2121&title=bbs-porsche-classic-ii-27s18x10-and-8-27s&cat=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2010 Tjohei. Har funnet felger. Gleder meg vanvittig til våren! Det blir disse 3-delte, i anodisert svart både på kanten og i senter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2010 Tjohei. Har funnet felger. Gleder meg vanvittig til våren! Det blir disse 3-delte, i anodisert svart både på kanten og i senter. Jeg skulle aldri lagt ut den linken på den andre tråden Hehe, neidaa Det blir bare rått Lykke til ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2010 Hihi, sånn er det. Finner man noe man synes er dødsrått, er sjansen stor for at også andre synes det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2010 Rotiform:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2010 Rotiform:) Huff, nei. Har gått så utrolig lei de felgene. De finnes jo over alt nå. Men, de 16" som ligger på lur til meg på Stjørdal tror jeg blir knall! Fiksa en kjapp shop på de igår. Måtte bare se hvordan det blir. Godt mulig jeg bomma på dimmen litt. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2010 Huff, nei. Har gått så utrolig lei de felgene. De finnes jo over alt nå.Men, de 16" som ligger på lur til meg på Stjørdal tror jeg blir knall! Fiksa en kjapp shop på de igår. Måtte bare se hvordan det blir. Godt mulig jeg bomma på dimmen litt. Hehe. Hehehee;p Har funnet noen "brukte" 205/65 så dem i går, myke som smør å masse mønster, prøver å få en godpris på dem;p eller om det var 55 profil;p Hmm.. Continental interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2010 Tja, det kan hende ja. Men det blir heller ikke med det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 22, 2010 Neida ingen stress:) bare tenkte å si fra ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 22, 2010 Settes pris på. Hør hva kroppen skal ha for dem da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 22, 2010 Badass bil trenger tøffe felger. Speedline Turini Compmotive MO Rota P45F Team Dynamics Pro Race 2 Godt Jobbet, ingen av de du anbefaler finnes i størrelsen trådstarter ønsker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...