Anbefalte innlegg

Er vel ikke rett temp ute nå. Men hvor pleier dere (andre som ikke gidder å vaske selv) å vaske bil? Prøvde shell i vegsund en gang, men aldri mer. Skummel maskin :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg synst at statoil på moa eller på Hatlane er grei, sjølv vask da så klart : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaska vanligvis på shell lerstad, iallefall no om vinteren, den høgtrykkspyleren e suveren :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaska vanligvis på shell lerstad, iallefall no om vinteren, den høgtrykkspyleren e suveren :D

 

Har no vore der ja... Synest no den spyleren der er litt vel kraftig e da.

 

En høgtrykkspyler eg prøvde i militære tok no faen me klarlakken på panseret, var no riktig nok der det var eit lite hakk etter steinsprut da. Så eg vil vere forsiktig med og bruke for kraftig høgtrykk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil på moa.. en runde med såpe og rent vann for ca 20,-

 

Blir jo ikke helt reint da uten å bruke børste/svamp eller lignende... men ihvertfall bedre enn det var...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell lerstad! ubetvilsomt den kjekkeste plassen! der får du varmt vann i bøtta og godt arbeidslys inne der... ;) flotteste!!!!!

 

[åsså har dei jo flislagt der å mala veggane å! konge!]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.