web: stavanger.vwaudi-club.no

Anbefalte innlegg

e dorr nogen som har vert å sitt? har oppdatert rabattavtaler..

 

send meg en pm hvis dorr e noge eg ska legga ud..

forslag kan og postas her! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e dorr nogen som har vert å sitt? har oppdatert rabattavtaler..

 

send meg en pm hvis dorr e noge eg ska legga ud..

forslag kan og postas her! :P

 

Fine...

 

Er kanskje litt tamme de lokalsidene? Kunne gjerne vært samlet bilder av lokallagets biler osv, samt oppdatert terminlista med noe freshe arrangementer...? Det er jo grillvær....!

 

Styret ser heller ikke så oppdatert ut.... :) Er jo litt arbeid å oppdatere hele veien da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det e litt begrensa ka eg kan redigera.. styre kan ikkje eg setta opp... men fyr øve bilde så ska eg legga ud..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det e litt begrensa ka eg kan redigera.. styre kan ikkje eg setta opp... men fyr øve bilde så ska eg legga ud..

 

Eksisterer det ikke et styre lokalt?

 

Blåste bare ut noen tanker jeg, synes den lokal-sia er litt daff... :) Kunne fyrt opp noe bilder fra treff og diverse? Men de ligger vel på forumet for den interesserte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

styret finns og eg har lagd ei side med dette nå.. lurer litt på bilder på webben, vet ikke skript...(jobber med dette i skrivende stund)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men e ikkje siå lagt opp t at du ska poste i PHP ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.