Anbefalte innlegg

Selger mine Porsche Gullideksel felger 7x16 og 8x16.

 

Forran er det 7x16 Et52,3 med "nye" Dunlop SP9000 195/40/16. Felgene forran er ikke så vanlig da de har samme ET og form på felgen som 8". Vanligvis er det flat disk og ET på 62,3.

 

Pris 5000,- eller BUD.

 

80_-738075327.jpg

 

80_686806638.jpg

 

80_-2094406064.jpg

 

80_-1715545192.jpg

 

80_-1381245889.jpg

 

80_1634722017.jpg

 

80_1141366799.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du poste delenr på både fram- og bakfelg?

 

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du poste delenr på både fram- og bakfelg?

 

 

Christian

 

Hei

Det kan eg godt ordne. Eg ska se på det en av de første dagene. :)

 

Lagt til etter 5 dager 23 timer:

 

Kan du poste delenr på både fram- og bakfelg?

 

 

Christian

 

Da får me håpe eg har funnet rett.

- 8x16 ET 52,3 928.362.117 032116 d AS 1062 FCO

- 7x16 ET 52,3 944.362.115 032475 AS 1062 FCO

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. :) Kan eventuelt byttes i old school hjul eller andre tidsriktige felger i 13, 14 eller 15".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du med spacere? Hva er ET med spacer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du med spacere? Hva er ET med spacer?

 

Adapterne følger desverre ikke med. De skal brukes på noen andre felger.

 

Lagt til etter 6 dager 2 timer:

 

Bump....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump........

 

 

Forran er det 7x16 Et52,3 med "nye" Dunlop SP9000 195/40/16. Felgene forran er ikke så vanlig da de har samme ET og form på felgen som 8". Vanligvis er det flat disk og ET på 62,3.Bak er det 8x16 ET52,3 med "nye" Falken ZIEX ZE-912 205/40/16.Dekkene er kun kjørt me i 2 mnd av forrige eier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med adapter. Går disse på golf 1?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med adapter. Går disse på golf 1?

 

De passer meget bra, faktisk! Alt ettersom du har orginale buer eller ikke kan du tilpasse så det sitter perfekt med ulik tykkelse på adapterne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor store adapter snakker vi om da? 20mm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra 20-40mm - alt avhenger som nevnt av hjulbuer, og selvfølgelig dekkdim.

søke rundt så finner du mange tråder som omhandler din problemstilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med adapter. Går disse på golf 1?

 

Slik som de andre har svart så passer disse bra på golf 1. Hadde ikke Joackim slik på den baby blåe golf 1 sin i begynnelsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Disse hadde sett bra ut på golfen min hvis eg hadde fått solgt mine felger. Ser du ikke selger spacere, men har du liggende? Vert kjekt og prøvd de på min! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Disse hadde sett bra ut på golfen min hvis eg hadde fått solgt mine felger. Ser du ikke selger spacere, men har du liggende? Vert kjekt og prøvd de på min! ;)

 

Ja eg har spacere som eg selv skal bruke. Så felgene kan prøves på bil. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ernst Arve

 

Et par innspill (og en bump til annonsen din).

 

"Gullideksel" skrives Gullideckel og er opprinnelig navnet på Porsche 928 Disc Wheel i "guleloksert" utførelse. En felg som ble levert på Porsche 928 S. Ellers blir den gjerne omtalt som Disc Wheels. I følge delenummerene dine så er 7" felgen du har foran opprinnelig en bakfelg til en Porsche 944 ca 1988model (med ABS) og bakfelgene er Porsche 928 S4 bakfelg ca 1987-89. Felgene er smidd aluminium fra Otto Fuchs og veier henholdsvis 8,4kg (7") og 9,1kg (8"). Dette er faktisk et meget sjeldent felgsett - når de er paret slik som dine = enda mer sjeldent da de (begge) som regel er i kombinasjon med 7" ET 65 framfelg.

 

De er fantastisk sterke. Har selv kjørt med slike på VW og de gir langt langt bedre kjøreegenskaper en noen støpt "blyfelg" kan gi. Andre felger i samme gate er f.eks Porsche 944 turboS / club sport og Porsche 911 Fuchs (der Fuchs vil være relativt mye lettere).

 

Ser bra ut gjør de jo også ;-)

 

Lykke til med salget - kjøpere finner du, jeg har solgt flere slike sett. Dette er også en utrolig fin felgkombinasjon på en Porsche 928 1978->89 så mulig du bør prøve Finn og søke ny eier der. (Uten dekk og spacere) Spacere selger du lett for seg selv etter at felgene er solgt og dekkene ?? de kan ikke brukes på en Porsche uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det vel mangler et halvt år med innlegg her, så er det ikke godt å vite om disse er solgt eller ei.

 

Så da er spørsmålet, er disse fremdeles til salgs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det vel mangler et halvt år med innlegg her, så er det ikke godt å vite om disse er solgt eller ei.

 

Så da er spørsmålet, er disse fremdeles til salgs?

 

Ikke solgt. Fremdeles for salg. ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du skrev bud lenger opp her. Så da legger jeg inn bud på 3000 kr på felgene siden jeg ikke trenger hverken dekk eller adaptere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du skrev bud lenger opp her. Så da legger jeg inn bud på 3000 kr på felgene siden jeg ikke trenger hverken dekk eller adaptere.

 

Pm sendt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg er interessert i disse. Komlokk ser ganske fett ut på 944 :D

 

(Om de ikke ble solgt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.