Anbefalte innlegg

Seriøst?

Ja den spinner på alle fire under alle forhold...

Er vell ikke nødvendig å spinne på alle fire når du har godt grep på to?

 

Spinner på alle på alle fire når det er rulle på alle hjul. Når det er glatt, så for du den ikke til å stå å spinne på et eller to hjul. :)

 

Hva babler du om?

Du sier at subaru ikke spant på 2 hjul jo? Er du helt borte?

Når den var på rulla i filmen der spant den på 2 av da 4 hjul.. Ser du det ikke?

 

Så når den spinner på rulle, så spinner den ikke på is?

HVA er slike tester til da egentlig? Hvis de ikke tester kjøreforhold? Bare tester på rulle fordi det er kult?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden quattro aldri skal ha vunnet noen tester på fremkommelighet, er testen der allroad er den eneste som kommer opp slalombakken beviselig fake?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du det ikke?

 

Forhjula og bakhjula spinner ikke med samme o/min men ingen av hjula som stopper..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhjula og bakhjula spinner ikke med samme o/min men ingen av hjula som stopper..

 

Spør igjen.. Ser du det ikke?? 2 stk på høyre side spinner.. 2 stk på venstre side står STILLE!!

 

Bruk de runde greiene du har i panna? Vær så snill...

Du nektet på BMW video`n også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden quattro aldri skal ha vunnet noen tester på fremkommelighet, er testen der allroad er den eneste som kommer opp slalombakken beviselig fake?

 

Dette har blitt svart på før da, men jeg tror ikke den er fake. Det er ingen sammenlignbare biler etter min mening. XC 70 er vell den nærmeste og med 1 generasjon haldex blir denne "dømt nord og ned selv på Volvo forum. (har problem med å koble inn bakhjulene, noen mener at det er el. feil, mens andre sier at diffen må være varm for å koble seg inn. En slags clutch kobling) Ingen av BMW som har x-drive heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste videon, så står vel ikke bakhjulet rolig der heller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste videon, så står vel ikke bakhjulet rolig der heller?

 

Joda Ørjan det står stille, men den kommer seg opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda Ørjan det står stille, men den kommer seg opp.

 

Og du ser fremdeles ikke at det står stille på den forrige videoen heller?

 

Hvordan vet du at den kommer seg opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Subaru bæsj:

 

Er denne fake også da eller? : klø : Eller funker firehjulstrekken bare på rulla? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He uses the subaru force! The Force is strong with this one

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke den er fake,

 

 

 

Så hvis den ikke er fake så funker subuaru-systemet akkurat like godt\dårlig som torsen så lenge et hjul er i friluft, da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

haha, etter å ha sett den der så må du vel selge audien din til fordel for, så evig mye mer overlegent, subaru...

 

Er denne fake også da eller? : klø : Eller funker firehjulstrekken bare på rulla? :nana:

 

Tror ikke den er fake, men det er helt sikkert disse:

 

http://www.youtube.com/watch?v=H_iefNwmJn8

 

 

Det er da ingen som har sagt at auda ikke kan spinne på ett hjul? Så hva er poenget med å ta dette opp igjen gang på gang på gang?

 

i forhold til meg så har du brukt en strategi om å bare la være å si noe. Noe som absolutt er helt greit for meg, men jeg foreslår at du utvider den strategien til en litt mer generell basis om du ikke kan komme med noe konstruktivt snart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis den ikke er fake så funker subuaru-systemet akkurat like godt\dårlig som torsen så lenge et hjul er i friluft, da? :)

 

Absolutt ikke.

Teknologien på 4wd systemet til Subaru utvikler seg hele tiden det har kommet 4 eller 5 forbedringer på systemet siden 93. (videoen)

 

http://www.youtube.com/watch?v=JcfMTGuBt9o&feature=related (ingen problem med noen hjul i luften..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt ikke...

 

Er du en evig kverulant(=Person som liker å krangle)? Gjør jo ikke annet enn å kverulere(=diskutere eller si imot uten egentlig gode argumenter)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt ikke.

Teknologien på 4wd systemet til Subaru utvikler seg hele tiden det har kommet 4 eller 5 forbedringer på systemet siden 93. (videoen)

 

http://www.youtube.com/watch?v=JcfMTGuBt9o&feature=related (ingen problem med noen hjul i luften..)

 

Vel nå har vel ikke audi sitt torsen system stått stille siden det kom ut heller....

 

Men går det ann å komme videre fra dette evige fokuset på et hjul i lufta osv.? Tråden heter tross alt Quattro vs xdrive, det innebærer litt flere aspekter enn kun spoling på ett hjul....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Tror ikke den er fake, men det er helt sikkert disse:

 

http://www.youtube.com/watch?v=H_iefNwmJn8

 

 

Og hva vil du fram til her? Begge bilene henger helt på understellet, det blir dårlig med fremdrift da? : klø : Den Forresteren har forresten oppgraderte differ og fancy clutcher fra STI, noe som ikke representerer en vanlig bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis den ikke er fake så funker subuaru-systemet akkurat like godt\dårlig som torsen så lenge et hjul er i friluft, da? :)

 

Faktisk ikke. Subaru har viskose-diffbrems. Den er påvirket av hastighetsforskjellen. Men upåvirket av momentet. Den bremser ikke uten hastighetsforskjell. Mens den bremser mer jo større hastighetsforskjellen blir. Kjør på mye fart på de hjula som spinner. Så får du mye kraft på de som har feste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der blir det nok mange forskjellige synspunkter og flere folk som kan diskutere mer riktig mener nå jeg.

Ikke at det er det mest sakelige forumet, men dem har brukere fra alle bilmerker.

 

Ikke "alle mot en" som det fort kan bli her inne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Audi utvikler seg IKKE da eller? : klø :

 

Quattro generasjon 5 og 6 har jeg ingen erfaring med, de er sikkert mye bedre.

 

Quattro generasjon 4 strekker seg over 12år ifra 1995 til 2007.

 

Det er mange andre steder de har utviklet seg mye mer enn andre bilmerker, men ikke på 4wd systemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva vil du fram til her? Begge bilene henger helt på understellet, det blir dårlig med fremdrift da? : klø : Den Forresteren har forresten oppgraderte differ og fancy clutcher fra STI, noe som ikke representerer en vanlig bil..

 

Se om du klarer å finne noe uvanlig med disse da..

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattro generasjon 5 og 6 har jeg ingen erfaring med, de er sikkert mye bedre.

 

Quattro generasjon 4 strekker seg over 12år ifra 1995 til 2007.

 

Det er mange andre steder de har utviklet seg mye mer enn andre bilmerker, men ikke på 4wd systemet.

 

En ting jeg lurer på:

 

Hvorfor kjører du quattro?

Og hvorfor kjører du ikke subaru? eller et av de mange andre systemene som du tydligvis mener er så mye bedre?

 

Dette er enkle spørsmål å svare på og trenger ikke henvise til tester , youtube videoer, wikepediea osv

Så forventer du har godt svar på dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.