Anbefalte innlegg

vel da vil jeg nå si du bør få planert gårdsrommet ditt eller har bygget bilen din uegnet for normal bruk...

Herregud, er det mulig?? (det har så vanvittig mye med diskusjonen å gjøre)

Det går an å være entusiast uten å komme med slike innspill?

Tror det er mange som liker x-drive eller har passat/skoda med haldex 3/4 som rett å slett ikke tør å komme med sine meninger, p.g.a at de rett å slett er "redde" for å få hodet kappet av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg knuste et drivledd på bilen min. Heldigvis var det viskose Syncro og ikke torsen uten sperrer, så ferden kunne fortsette.

Selvsagt en helt vanlig situasjon som oppstår stadig vekk for mann i gata. :P

Har ikke sagt at det er en vanlig situasjon men det skjedde.

Hvor mange ganger har du hatt feil på det elektriske slit at du har mistet all fremdrift?

Det virker som det er en vanlig feil, på haldex..

Mange av synspunktene går på at man ønsker et mekanisk system som ikke er avhengige av det elektriske for å fungere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sagt at det er en vanlig situasjon men det skjedde.

Hvor mange ganger har du hatt feil på det elektriske slit at du har mistet all fremdrift?

Det virker som det er en vanlig feil, på haldex..

Mange av synspunktene går på at man ønsker et mekanisk system som ikke er avhengige av det elektriske for å fungere.

Er ikke noe elektronikk på dette... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo på han løken som du la ut video til i A8`n, som gikk ut av bilen for å filme mens den stod i drive, der skulle jo de spinnende hjulene blitt begrenset av antispinnsystemet, men det ser jo ikke ut til at det virker, hadde han hatt en god gammel sperre bak så ville vel situasjonen blitt annerledes?

tviler uansett på at han måtte ha tauehjelp, eller er faktisk ikke sikker , men situasjonen så ikke helt fortapt ut.

Jeg er sterkt tvilende til elektriske komponenter, og spesielt her oppe i norden, med kaldt,fuktig klima så reduseres levetiden på sånne ting betraktelig, vi har jo en utdatert bilpark og (bortsett fra de få av oss som er steinrik eller fortsatt bor hjemme hos mor og far og kan betale på en helt ny bil) der ting begynner å ramle fra hverandre på bilene. Det er mye ny ,fancy elektronikk på dagens biler med hjelpesystemer i hytt og pine og det er jo vel og bra så lenge det fungerer men jeg har ikke lyst å stå fast i en skråning oppå fjellet med en defekt abs-sensor eller en eller annen føler som er defekt hvis det ikke er mer enn det som skal til for at hele systemet kneler, for jeg ser på det som en mye mer sannsynlig situasjon enn om at jeg skal ryke en drivknute eller "miste" en drivaksling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud, er det mulig?? (det har så vanvittig mye med diskusjonen å gjøre)

Det går an å være entusiast uten å komme med slike innspill?

Tror det er mange som liker x-drive eller har passat/skoda med haldex 3/4 som rett å slett ikke tør å komme med sine meninger, p.g.a at de rett å slett er "redde" for å få hodet kappet av.

Å herregud ja det er mulig!

-1-har han selv modda bilen sin så stiv at den til stadighet står med et hjul i lufta så virker det ikke som det er fremkommligheten som er pri 1 for fyren??

-2- Han kjører ikke torsen quattro som du har diskutert hele tiden at har denne svakheten

-3- Han skriver selv at han kom greit frem på tross av dette....

Så jeg syntes ikke inspilla mine var så "håpløse" jeg har kjørt mye senka og stiv torsen quattro og aldri stoppet opp pga dette.... men mulig det finnes noen som til stadighet kjører slik at det blir et problem..

Jeg har IKKE skrevet dritt om de andre systemene JEG HAR KUN PRØVD Å FÅ FREM AT DU DRAMATISERER DETTE SPINNE PÅ ET HJUL PROBLEMET USAKELIG MYE.

Vi blir ikke enige uansett, så er ikke vits i å diskutere dette mer med deg.

Men har stilt deg et spørsmål som bør være veldig enkelt å svare på:

Kjører du quattro? står s4 i avataren din.... hvorfor gjør du det når det finnes så mye bedre 4wd systemer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo på han løken som du la ut video til i A8`n, som gikk ut av bilen for å filme mens den stod i drive, der skulle jo de spinnende hjulene blitt begrenset av antispinnsystemet, men det ser jo ikke ut til at det virker, hadde han hatt en god gammel sperre bak så ville vel situasjonen blitt annerledes?

tviler uansett på at han måtte ha tauehjelp, eller er faktisk ikke sikker , men situasjonen så ikke helt fortapt ut.

Jeg er sterkt tvilende til elektriske komponenter, og spesielt her oppe i norden, med kaldt,fuktig klima så reduseres levetiden på sånne ting betraktelig, vi har jo en utdatert bilpark og (bortsett fra de få av oss som er steinrik eller fortsatt bor hjemme hos mor og far og kan betale på en helt ny bil) der ting begynner å ramle fra hverandre på bilene. Det er mye ny ,fancy elektronikk på dagens biler med hjelpesystemer i hytt og pine og det er jo vel og bra så lenge det fungerer men jeg har ikke lyst å stå fast i en skråning oppå fjellet med en defekt abs-sensor eller en eller annen føler som er defekt hvis det ikke er mer enn det som skal til for at hele systemet kneler, for jeg ser på det som en mye mer sannsynlig situasjon enn om at jeg skal ryke en drivknute eller "miste" en drivaksling.

Denne kjøper jeg helt ut. :)

God argumentasjon, og grunner til at du vill ha det, sannsynligheter som du mener inntreffer før muligens andre ting. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slaget er tapt? ta diskusjonen videre om quattro på ditt elskede Subaru forum eller var det Volvo? Ønsker ikke høre mer usaklig dritt fra enkelt individer om quattro, lær dere heller å kjør bil så slipper du/dere å sitte fast...

Eller ta diskusjonen på Skype/Msn? Syntes klubbmedlemmer skal ha en hyggelig holdning til VW og AUDI. Virker som de aller fleste er fornøyd med quattro, bortsett fra Najib? og Haldex Hans fredrik?. Husk at det er alltid lett og være negativ! Kjører mye X-drive sjøl for tiden da jeg låner Svigerfar sin X3 3,0d mens han reiser, driver daglig og sammenligner med min A6 quattro 2,5 tdi(senka) å X-drive, forskjell er det, men merker ingenting til svakheter under normal kjøring, begge systemer fungerer bra til daglig! Svakhetene om X-drive har jeg påpekt tidligere i denne tråden og den er etter min mening grovere enn Quattro sin påståtte Youtube baserte "svakhet".

God Jul folkens:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herregud ja det er mulig!

-1-har han selv modda bilen sin så stiv at den til stadighet står med et hjul i lufta så virker det ikke som det er fremkommligheten som er pri 1 for fyren??

-2- Han kjører ikke torsen quattro som du har diskutert hele tiden at har denne svakheten

-3- Han skriver selv at han kom greit frem på tross av dette....

Så jeg syntes ikke inspilla mine var så "håpløse" jeg har kjørt mye senka og stiv torsen quattro og aldri stoppet opp pga dette.... men mulig det finnes noen som til stadighet kjører slik at det blir et problem..

Jeg har IKKE skrevet dritt om de andre systemene JEG HAR KUN PRØVD Å FÅ FREM AT DU DRAMATISERER DETTE SPINNE PÅ ET HJUL PROBLEMET USAKELIG MYE.

Vi blir ikke enige uansett, så er ikke vits i å diskutere dette mer med deg.

Men har stilt deg et spørsmål som bør være veldig enkelt å svare på:

Kjører du quattro? står s4 i avataren din.... hvorfor gjør du det når det finnes så mye bedre 4wd systemer?

Det har jeg muligens (overdramatisert), men når noen kommer med historie så går det an å svare med noe annet at han må få fikset gårdsplassen sin.

Det virker ikke som noen andre kan oppleve noe ifra sitt perspektiv uten at du skal gjøre de til narr.

Han ønsker kanskje en stiv og mer sporty bil.

"At han til stadighet står med et hjul i luften" er vell strengt talt ikke det han skriver. Men at det skjer på utkjørselen hans og han har funnet ut at det fungerer med fart. Så da slapp han og kjøpe en Touareg.

Han kjører haldex, men det gjør ikke BMW det også? (bare låst 40/60. Dette kan du programmere på haldex 4 ihvertfall)?

Har svart på det siste spørsmålet ditt tidligere i tråden.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg muligens (overdramatisert), men når noen kommer med historie så går det an å svare med noe annet at han må få fikset gårdsplassen sin.

Det virker ikke som noen andre kan oppleve noe ifra sitt perspektiv uten at du skal gjøre de til narr.

Han ønsker kanskje en stiv og mer sporty bil.

"At han til stadighet står med et hjul i luften" er vell strengt talt ikke det han skriver. Men at det skjer på utkjørselen hans og han har funnet ut at det fungerer med fart. Så da slapp han og kjøpe en Touareg.

Han kjører haldex, men det gjør ikke BMW det også? (bare låst 40/60. Dette kan du programmere på haldex 4 ihvertfall)?

Har svart på det siste spørsmålet ditt tidligere i tråden.. :)

Dette har du svart :

Har sagt at jeg har hatt 4 forskjellige quattroer, ikke at jeg kjører quattro ennå.

Regner med du skjønner selv at du ikke har svart på OM du nå kjører quattro.... og ettersom det står s4 i avataren din så skjønner jeg det fortsatt ikke.

Eier du nå en quattro ( svar alternativer er JA eller NEI )

Eier du nå en subaru ( svar alterntativer er JA eller NEI )(dette har heller ingenting med diskusjonen å gjøre, men er vedlig intressant å høre hvorfor du evnt har et system du mener ikke er godt nok, spesielt når det er så liten tvil om hva som fungerer utmerket)

Ellers må jeg si det er flott å se at du skriver at du har overdramatisert problemstillingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slaget er tapt? ta diskusjonen videre om quattro på ditt elskede Subaru forum eller var det Volvo? Ønsker ikke høre mer usaklig dritt fra enkelt individer om quattro, lær dere heller å kjør bil så slipper du/dere å sitte fast...

Eller ta diskusjonen på Skype/Msn? Syntes klubbmedlemmer skal ha en hyggelig holdning til VW og AUDI. Husk at det er alltid lett og være negativ!

He he.. :)

Da setter vi strek her, jeg har talt...

Det går an å bare hoppe av eller melde seg ut av diskusjonen, men ta diskusjonen videre på msn.. (så teit at jeg ikke har ord)

Hvem har sagt at jeg ikke er positiv til VW/Audi?

Det eneste jeg har kritisert er torsen, har forsvart haldex med nebb og klør. Vill tro at VAG selger flere haldex biler en torsen. (uten at jeg har sjekket dette?)

Den siste setningen må jeg nesten bare la stå til pynt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eier du nå en quattro ( svar alternativer er JA eller NEI )

Eier du nå en subaru ( svar alterntativer er JA eller NEI )(dette har heller ingenting med diskusjonen å gjøre.

Dette er så bra

Som du skriver selv har ingenting med diskusjonen å gjøre, at du setter opp alternativer i tillegg er herlig. :klapp:

Til vanlig kjører jeg en 2003mod kangoo varebil. Kjerringa og kiden har fått en ny familiebil. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Najib, er du ikke enig i at et 4wd system som fordeler krefter til alle 4 hjul etter behov og gjør dette på et fullstendig mekanisk grunnlag (uten noen form for elektrisk styring), er et godt system? På en bil som skal brukes til det den er tiltenkt til (ikke leking i snøen og banekjøring ++, men kjøre til jobb, levere barn i bhg, butikken å handle ++)?

Det at en har en 4wd bil, fritar en ikke for å sko bilen ordentlig vinterstid. Jeg kjører gode piggfrie på Passaten nå, men kommer til å kjøpe piggdekk ved neste bytte. Kun for det bitte-bitte-bitte lille ekstra feste som jeg KANSKJE får bruk for en dag. Og det at jeg merker at bilen er 1600++kg (side-feste og brems)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. :)

Da setter vi strek her, jeg har talt... Høres bra ut

Det går an å bare hoppe av eller melde seg ut av diskusjonen, men ta diskusjonen videre på msn.. (så teit at jeg ikke har ord) Svar: Hvorfor det, tåler du ikke face to face kommonikasjon ala skype;)Hehe.. Var forøvrig bare ett svar jeg skreiv fordi jeg syntes diskusjonen ble litt usaklig fra din side.Uansett ligner det ikke så mye på en saklig diskusjon lengre, men det er vi vel begge enige om?

Hvem har sagt at jeg ikke er positiv til VW/Audi? Flott da fikk vi bekreftet det!

Det eneste jeg har kritisert er torsen, har forsvart haldex med nebb og klør. Vill tro at VAG selger flere haldex biler en torsen. (uten at jeg har sjekket dette?) Håper det ikke er noe du har for vane å ikke sjekke fakta? selv om det kan av å til virke slik?, men det er jo derfor vi har forum slik at vi kan bli satt på plass av og til av folk med mer teknisk innsikt enn gjennomsnitt mannen.

Den siste setningen må jeg nesten bare la stå til pynt.

Må også la den siste setningen stå til pynt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Najib, er du ikke enig i at et 4wd system som fordeler krefter til alle 4 hjul etter behov og gjør dette på et fullstendig mekanisk grunnlag (uten noen form for elektrisk styring), er et godt system? På en bil som skal brukes til det den er tiltenkt til (ikke leking i snøen og banekjøring ++, men kjøre til jobb, levere barn i bhg, butikken å handle ++)?

Selvfølgelig er jeg enig i det.. (mener bare ikke det er det beste 4wd systemet, bare basert på selvopplevde ting)

Det er veldig mange som tror at quattro er flere lysår foran konkurrenter, men de vet ikke engang om det er torsen eller haldex de har. Dette gjelder ikke her inne, men generelt når det diskuteres med kollegaer etc.

Dette tror jeg henger mye igjen ifra Audi sine rally dager og reklamer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er så bra

Som du skriver selv har ingenting med diskusjonen å gjøre, at du setter opp alternativer i tillegg er herlig. :klapp:

Til vanlig kjører jeg en 2003mod kangoo varebil. Kjerringa og kiden har fått en ny familiebil. ;)

ja det er kjempe bra syntes du ikke, veldig pedagogisk korrekt! skrev svar alterarnativer slik at du kunne skjønne det kunne svares med noe så enkelt som ja / nei. Ettersom du ikke klarte å svare før det...

men nå ser jeg du har sletta s4 fra avatar din så da er jo saken oppklart.. å håper jaggu ikke kone bilen har torsen driverk da, om ikke kommer hu jo ikke frem til huset deres :)

Jeg skjønner du liker å trekke opp på et merke forum der de fleste er hardbarka entusiaster... og det er bra å ha øyne oppe for at det ikke bare er "vårt merke som er bra". For det er mye bra også i andre merker. Og som jeg har nevnt tidligere står det både x drive og quattro i min garasje... Men jeg klarer ikke la vær å trekke meg opp når du å noen få andre drar fram den nullfriksjons problematikken som et så stort problem så en skulle tro dere sto ukentlig fast! Det er hittil ingen som har nekta deg på at det kan skje at den kun har 1 til 2 hjulsdrift, men det de har nekta på er at det er et problem som i nevneverdig grad begrenser fremkomligheten.

Hei skål å go kveld!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det ikke er noe du har for vane å ikke sjekke fakta? selv om det kan av å til virke slik?

Sjekker fakta ganske jevnlig. Gidder ikke å google hver eneste ting, da kunne vi alle sittet der istedet for forum og slikt.

Har ikke lagt sammen alle tallene for topp 10 1 kvartal ifjor hadde vw 2 st på lista Tiguan og Octavia.

Det som var mest skremmende var at CR-V toppa listen. : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er så bra

Viser til denne:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=194415

og ditt innlegg no 5 :Ny pris har funnet meg bil, men kan ikke ha begge. (Ny Audi offcourse)

Og denne tråden:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197423

Altså så sent som i oktober i år kjøpte du deg ny audi. Med quattro eller?

Hva er det isåfall egentlig som gjør at du igjen kjøper en slik bil , når du er så missfornøyd med quattro? og i tillegg Suburu er så mye bedre....

Syntes det har ganske mye med diskusjonen å gjøre, for da kan du umulig mene det er så ubrukelig nå du igjen kjøper deg audi:)

Sorry, men jeg tror du bare sitter å digger å trekke opp til diskusjon! Og jeg biter som vanlig på:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med quattro eller?

Hmmmm....... Sier vel seg selv i grunn?

Klippet ut fra post #6

Hva skal man svare til dette.. Kan være enig at det ikke er helt logisk, men 180hk diesel er jo den motoren som passer den bilen best. Må forsvare meg litt her. Har sett på alternativene 1,8t lite feil på og som regel ikke så dyre utbedringer. Men skal være ganske DØ. 2,7t spiser turbo den og og den har jo to, her har jeg også lest at man må demontere mye for å komme til, og det er veldig dyrt. 1,9tdi er kanskje den aller beste motoren men den er utelukket da quattro er et krav Dieselpumpene ser jeg ikke på som et veldig stort problem, da det som oftest er elektonikken som svikter og dette fikser utenlandske firmaer for et par tusen. Automat kassene skal vell holde visst det er byttet olje og filter?? Holder meg ihverfall langt unna de som er chippa. Skal man ha en problemfri bil så hadde jeg kjøpt Avensis, men da tar jeg heller en viss risiko. Får man en skikkelig tillstandsrapport med kontroll av kammer på Møller for en 4000ish så går jeg for det.

Kom gjerne med flere innspill er på ingen måte noen mekaniker og alt jeg har lest/hørt trenger ikke å være noen fasit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså så sent som i oktober i år kjøpte du deg ny audi. Med quattro eller?

Hva er det isåfall egentlig som gjør at du igjen kjøper en slik bil , når du er så missfornøyd med quattro?

Syntes det har ganske mye med diskusjonen å gjøre, for da kan du umulig mene det er så ubrukelig nå du igjen kjøper deg audi:)

"Detektiv Rev" jo.. :P

Kjører Kangoo jeg, på papiret kanskje en av de dårligste bilene man kan få. :)

På 60000km og 4år har jeg byttet kun vanlig service ting, ingen feil. (Minst problemfrie bilen jeg noen gang har hatt)

Kommer garantert til å kjøpe quattro igjen, når generasjon 5 blir billig nok for meg må dette prøves.

For øyeblikket er ikke familie bilen en quattro, men en firehjulstrekker. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Detektiv Rev" jo.. :P

Kjører Kangoo jeg, på papiret kanskje en av de dårligste bilene man kan få. :)

På 60000km og 4år har jeg byttet kun vanlig service ting, ingen feil. (Minst problemfrie bilen jeg noen gang har hatt)

Kommer garantert til å kjøpe quattro igjen, når generasjon 5 blir billig nok for meg må dette prøves.

For øyeblikket er ikke familie bilen en quattro, men en firehjulstrekker. ;)

Ja, som jeg skrev har jeg lett for å trekke meg opp å ikke gi meg i diskusjoner om jeg mener motparten kommer med grunnløse argumenter..

I denne sammhengen mener jeg argumentene dine om begrenset fremkommlighet mister mye av sin troverdighet når du for etpar mnd siden sterkt vurderer å kjøpe deg quattro igjen...

Å hvorfor vil du ikke skrive hvilke bil familie bilen med 4wd er? er vel ingen her som kommer til å mobbe deg om det er annet en vag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, som jeg skrev har jeg lett for å trekke meg opp å ikke gi meg i diskusjoner om jeg mener motparten kommer med grunnløse argumenter..

I denne sammhengen mener jeg argumentene dine om begrenset fremkommlighet mister mye av sin troverdighet når du for etpar mnd siden sterkt vurderer å kjøpe deg quattro igjen...

Syns det er vannvittig bra hvordan du vrir og vender på ting Helge.

Ja jeg vurderte å kjøpe quattro, og ja jeg kommer til å vurdere quattro igjen.

Det eneste jeg har kritisert på quattro er fremkommeligheten.

For meg handler ikke en bil om 1 ting... Savner sportsligheten, fint interiør, gode seter og kanskje litt (falske) kvalitets følelsen..

At mine argumenter faller igjennom fordi jeg vill mest sannsynlig kjøre quattro igjen eller vurderte det, er bare snålt i mine øyne.

Visst generasjon 5 er bedre, så kanskje jeg har råd til den om et par år. :)

Jeg "skyter ihvertfall ikke av hodet på folk, med en kanon hver gang de ikke er enig"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig at det er forbudt å kjøpe noe man har en kritisk anmerkning om.. :klapp:

Stakkars biljournalister får jo nesten ikke kjøpt seg bil de da.. da de somregel skriver noe i "Minus feltet".. : nei :

Selv om Najib synes torsen har en svaket, så kan han vel for all del synes at bilene i seg selv er det beste kjøpet for han likevel??? "nei... da får du ikke mene at systemet ikke er optimalt heller, for da tror vi ikke på deg, dine påstander er useriøse fordi du likevel kan finne på å kjøpe deg en sånn bil"...

HALLO

: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig at det er forbudt å kjøpe noe man har en kritisk anmerkning om.. :klapp:

Stakkars biljournalister får jo nesten ikke kjøpt seg bil de da.. da de somregel skriver noe i "Minus feltet".. : nei :

Selv om Najib synes torsen har en svaket, så kan han vel for all del synes at bilene i seg selv er det beste kjøpet for han likevel??? "nei... da får du ikke mene at systemet ikke er optimalt heller, for da tror vi ikke på deg, dine påstander er useriøse fordi du likevel kan finne på å kjøpe deg en sånn bil"...

HALLO

: dum :

HALLO ja, nå må du rulle inn litt da.

Har jeg sagt det er forbudt å kjøre / kjøpe en bil man er kritisk til? NEI

Kjører selv en bil jeg vet om en laaang liste av "svakheter" på:) Du vet sikkert om noen svakheter på din kjære BMW også?

JA, vi vet alle om denna svakheten! Men han har hele tiden lagt frem at det var et mye større problem en det virkelig er , for i det praktiske liv er dette et forsvinnende lite problem.

Najib har lagt fram dette som det var noe han ofte hadde problemer med og da finner jeg det merkelig at han vurderte så seint som for 2mnd siden å kjøpe samme "dritten" igjen. Da han heller kunne kjøpt feks subaru som var så mye bedre. Derfor får dette det hele til å virke som han i bunn å grunn er godt fornøyd og har OVERDRAMATISERT nullfriksjons porblemet.

Men samma det... føler han at jeg har "skutt av hodet hans med kanon" kan det jo virke som jeg fant et sårt punkt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLO ja, nå må du rulle inn litt da.

Har jeg sagt det er forbudt å kjøre / kjøpe en bil man er kritisk til? NEI

Kjører selv en bil jeg vet om en laaang liste av "svakheter" på:) Du vet sikkert om noen svakheter på din kjære BMW også?

JA, vi vet alle om denna svakheten! Men han har hele tiden lagt frem at det var et mye større problem en det virkelig er , for i det praktiske liv er dette et forsvinnende lite problem.

Najib har lagt fram dette som det var noe han ofte hadde problemer med og da finner jeg det merkelig at han vurderte så seint som for 2mnd siden å kjøpe samme "dritten" igjen. Da han heller kunne kjøpt feks subaru som var så mye bedre. Derfor får dette det hele til å virke som han i bunn å grunn er godt fornøyd og har OVERDRAMATISERT nullfriksjons porblemet.

Men samma det... føler han at jeg har "skutt av hodet hans med kanon" kan det jo virke som jeg fant et sårt punkt ;)

Nei, du har ikke sagt det er forbudt, men du sier jo iofs at det ikke går ann å argumentere MOT noe man selv vurderer, at man da ikke er troverdig

Det er da "ingen" som har vært inne å sett på ett subaru forum om han diskuterer like mye der, eller spurt her hva som er negativt med en Subaru... det kan jo hende den listen er lang og vond, og derfor gjør det enda mindre aktuellt å kjøpe en slik for han, enn en bil med ikke optimal fremkommelighet..

Audi: risikerer å bli stående fast i ny og ne..

Subaru: Får vondt i ryggen, blir sykemeldt..

Valg: kjøpe Audi, kan jobbe og ha god helse, ringe og bestikke subaru kompis hvis jeg sitter fast...

(tenkt (men kanskje høyst aktuellt?) senario....)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi: risikerer å bli stående fast i ny og ne..

Subaru: Får vondt i ryggen, blir sykemeldt..

Valg: kjøpe Audi, kan jobbe og ha god helse, ringe og bestikke subaru kompis hvis jeg sitter fast...

Hehe. Ikke langt unna sannheten. Har begge deler på gårdsplassen.

Kanskje jeg skal finne en hoppbakke å sette familiens 4x4'r på en test i jula. :)

04 Subaru Legacy (manuell)

90 Audi 100 quattro

09 VW Tiguan

08 Land Rover Disco3

Mangler bimmer'n da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.