Forslag til tid og sted for lokallagsmøter

Anbefalte innlegg

Ja..

Fem stk og fire biler var vi på lokallagsmøtet i grimstad på onsdag.

På møtet stod vi og snakket litt om hva vi kan gjøre for og få større oppmøte, og kom vel frem til at det beste ville være å sette opp bestemte datoer/dager som vi skal møtes, slik at folk kan planlegge litt mer.

Vi snakket også litt om lokaler som vi kan bruke, og siden alt stenger så tidlig i kristiansand så blir det somregel til at møtene blir i Grimsdad/Arendal. Derfor har jeg et forslag til lokalitet.

Vi er jo så priviligerte at vi nå har fått Ikea såpass laglig til, hvertfall for oss "kystmedlemmene". Der har de i tillegg billig mat og kaffe i en café jeg vil tro det er greit at vi bruker. Stooor parkeringsplass har de også:)

 

Når det gjelder tidspukt så vil jeg foreslå første onsdag i mnd slik det var en gang i tiden.

Lokalitet: Ikea.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikea høres bra ut,så blir det ikke så langt og kjøre for oss fra vest i agder oxo ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg tror det kan bli greit:) Nå må vi bare få spred det glade budskap til alle her i sør!:P

 

Ikea høres bra ut,så blir det ikke så langt og kjøre for oss fra vest i agder oxo ;)

Fikk en liten idè her i går kveld etter jeg kom hjem fra treffet i Grimstad:)

Hva tror du om at vi i vest kanskje har et lite treff på Lyngdal inn?;) Det er vel noen i klubben som bor bort over mot flekkefjord og borti der og litt oppover i dalen som kanskje ikke er så gira på å reise til Kr.sand/Grimstad?: klø : Så kanskje de, og vi syns det hadde vært fint med et treff der: vinke :

Og selvfølgelig så må jo de fra øst også bare komme vist de føler for å ta en tur til de litt finere strøk: smil :

 

Ka dokk tru?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda Lyngdal Inn er en fin plass,med god mat oxo evnt ;) hehe

kan gjerne møtes der en gang i blandt.

 

tviler på di i øst kommer jeg,da di er blitt så bortskjemte på og ha veldig kort vei til møtene: smil : hehe

 

burde fått en oppdatert liste med navn på medlemmer her i aust/vest agder slikt at vi kunne sendt dem en sms eller noe for bedre oppmøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda Lyngdal Inn er en fin plass,med god mat oxo evnt ;) hehe

kan gjerne møtes der en gang i blandt.

 

tviler på di i øst kommer jeg da di er blitt så bortskjemte på og ha veldig kort vei til møtene: smil : hehe

 

Hehe.. Ja det er det jeg også tror, så derfor skrev jeg for oss i vest;) hehe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hvor kan man få tak i en sånn liste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hvor kan man få tak i en sånn liste?

 

lokallags lederen her i agder?

evnt sentralt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hvor kan man få tak i en sånn liste?

 

Vist ikke jeg husker feil så har Trond en liste over alle medlemer i agder, men er ikke sikker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt en pm til en i styret.. Venter på svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var i utgangspunktet de som sitter i lokallagsstyret som fikk tilgang på lista. Da er det vel trond som må sende ut invitasjon eller hvertfall info om at vi satser så 1. Onsdag i mnd. Da blir jo neste gang allerede nå onsdag som kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er vel det:) Men vist vi skal ha et treff på onsdag igjen så blir vel det på IKEA da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. må bare passe på at flest mulig får vite om det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller i lyngdal :P men burde få en invite på mail, er ikke så ofte her inn lengre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller i lyngdal :P men burde få en invite på mail, er ikke så ofte her inn lengre....

 

Bra: ja : Det burde vel kunne gå greit:)

 

Men på onsdag, er det noen som kommer da? Det er litt kort varsel, men sattser på at noen kan komme:)

 

Ellers så kan jo folk bare begynne å sette av første onsdag i hver mnd framover sånn at vi kan bli en god gjeng hver gang vi treffes: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trond fikk ikke tak i medlemslista, så får bare håpe at flest mulig har vært her inne på forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi møtes på baksiden der vi svinger inn vi parkhuset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva søren skjedde idag? Var det noen andre enn meg der? Jeg var først bak der. Så tenkte jeg at jeg går inn i kaféen, satt der til halv 9.. Etter det så fikk jeg en dame i infoen til og kalle opp vw audi klubb medlemmer og at de skulle komme til inngangen. Men det kom ingen, satt til litt over 9, så haff jeg ikke vente mer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som var på ikea forrige onsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok lite lokallagstreff for meg.. :(

 

Har en sliten Opel Omega som må på veien om 4 uker.. Og da skal den være strøken :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satser vel på 1. onsdag i desember?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg lurte litt på det, men hadde passet bedre om det var i Grimstad enn kr sand for min del.. Hva med neste onsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi prøve med et treff i Arendal ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kunne jo ha tatt det på bettys da.. Er kanskje em sjans for at Trond blir med også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bettys, onsdag 2. februar kl 19.00?:) Det syns jeg høres flott ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.