#26 Skrevet Januar 27, 2011 Da sier vi det sånn. bare og spre nyheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 28, 2011 I'm there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 1, 2011 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 1, 2011 Jeg kommer ikke, begynner å bevege meg mot Funesdalen på onsdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 1, 2011 Du for ha god tur Roberto:) Det ser ut som at jeg må jobb i morgen kveld så jeg må nok melde pass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 1, 2011 God tur Roberto:) Synd du måtte på jobb da Per, men vi tar det igjen en annen gang. Jeg tar med meg en ekstra, så da blir vi da noen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...