Anbefalte innlegg

8700kroner for å bytte bremser og skiver foran???

dette er jo gjort på maks 2 timer på min Audi A6..

 

Les hele innlegget da. Det står også tårnlager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

On-topic:

Møller: ABS føler foran, 96 S6: kr. 1800,-ish.

Subaru Norge: ABS føler foran, 00 Forester: kr. 4250,-

 

Subaru er dyrere pga dei må spesialbestille abs føler... Subaru er så bra kvalitet at dei ikkje har deler på lager... Møller derimot masseproduserer jo abs følere... :P

 

Neida, frå spøk til alvor - det var ein stor forskjell, men som eg prøvde å sei med litt ironi så er jo Subaru vanvittig bra kvalitet. (unntak er wrx utgaven)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drivaksel b6 6400 hos møller

Autohauz USA for oem eller hva det heter 800 dollar ca

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8700kroner for å bytte bremser og skiver foran???

dette er jo gjort på maks 2 timer på min Audi A6..

Hørtes mye ut når selv jeg, som langt fra er bilmekaniker tok skiver / klosser på a4'n på 30 minutter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes mye ut når selv jeg, som langt fra er bilmekaniker tok skiver / klosser på a4'n på 30 minutter :)

 

+tårnlager!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8700kroner for å bytte bremser og skiver foran???

dette er jo gjort på maks 2 timer på min Audi A6..

 

Byttet klosser/skiver på min 2003 A4 i går kveld. Delepris Mekonomen (ATE/Brembo) med rabatt 2037.-

Hele operasjonen målt fra første hjulbolt, tok nøyaktig 2 timer, inkludert smøring og litt bruk av stålbørste, samt generell inspeksjon.

 

Møller tar seg godt betalt og det kan de så lenge kundene strømmer til. Siste jeg bestilte time for å utbedre en garantisak på konebilen, var det over 4 ukers ventetid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte bytte vannpumpe og regreim, møller 26.000, Haga auto i Bergen: 4800.... No more Møller for min del..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vannpumpe å reg reim 26000,det skulle ikke stå 6000????: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyre reperasjoner er greit gjøre i Sverige,har god erfaring med Nilsson bil ved svinesund.Her sparer du penger på servicer og reperasjoner eventuellt delekjøp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.