Leie av varebil m/krok og biltilhenger i Bergen ?

Anbefalte innlegg

Skal flytte en bil og masse deler. Hvor får man leid en varebil m/krok og en biltilhenger billigst mulig i Bergen ? Skal flytte bilen fra Knarvik til Landås.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et firma borte ved bystasjonen mener jeg som leier ut varebiler billig. men jeg husker desverre ikke hva dem heter. Du har muligens sett bilene dems som er helt gule med sort skrift på siden.

 

Lykke til

 

Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

STICO heter dem, de gule transitene (uff) holder til i damgårdsveien!!

 

tror du leier bilheneger billigst i utkanten av byen, leide en gang på skogsvåg på sotra for tror det var 250 for 6 timer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt utleie - De hevder de har alt, så det er verdt en telefon gjerne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan leie bilhenger på statoil i fyllingsdalen ved siden av auto 23!

er ikke sikker på hva det koster.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket priser på leiebil da jeg flyttet, og Auto23 i Fyllingen var utvilsomt billigst(sammenlignet webpriser). 275,- + km betalte jeg per dag. Dessuten så har de kun nyere biler som er i god stand(bilen jeg fikk hadde gått 43mil).

AUTO23

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hengere har de hos Tore`s Auto i fyllingsdalen og har sett en på Statoil solheimsviken/danmarksplass.

Alt utleie har kassebiler og hengere og ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel sjekke litt rundt om kring, det neste problemet er vel hvorvidt jeg har lov til å kjøre en slik doning med henger på slep :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel sjekke litt rundt om kring, det neste problemet er vel hvorvidt jeg har lov til å kjøre en slik doning med henger på slep :o

 

Dropp barbering i en uke, finn deg en sneip å sett den i munnviken, få deg en felleskjøplue da blir du garantert ikke stoppet :D:D:D

 

jeg kjørte ikke sjøl den gangen jeg vraka caravellen jeg hadde, da måtte jeg spørre en som hadde førerkort for 7500kg, så: chevrolet van + henger + caravelle = mange tonn :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja det er jo en mulighet : smil : Får se det ann litt, bilen må i alle fall flyttes på henger siden den ikke går og det er snakk om en audi 80 gte quattro : rolleyes Noen som vet hva en slik veier ? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... har ennå ikke fått ut fingeren og flytta den bilen. Har grublet vel og lenge på dette med leie av bil og henger, har sikkert endevendt internett flere ganger til nå : rolleyes

 

Ingen av dere medlemmer som har en henger å leie ut billig vel ? Har ingen store forhåpninger, men jeg har nå i alle fall spurt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.