#1 Skrevet November 10, 2010 Som topic sier. Noen som har kjøpt noe i Sverige og fått sendt det til grensa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2010 Kjøpte dekk og felger fra Sverige og hentet på postkontor ved grensa (på svenskesiden). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2010 Kjøpte dekk og felger fra Sverige og hentet på postkontor ved grensa (på svenskesiden). Hvilket postkontor brukte du? Og må det vere Føretagssenter, postombud eller frimerkesenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2010 Fikk det sendt til Företagscenteret i Årjäng da dette var nærmest meg (Akershus). Jeg valgte riktignok ikke företagscenter selv, men var der pakken endte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2010 jeg handla fra bsr.se og fikk det sendt med bussgods til bensinstasjonen i storlien Veldig enkelt og greit, kosta vel ikke allverden heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2010 Fant noe om "Poste Restante" på nettet, står også litt av interesse her: http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/04/365747.html Poste Restante 452 31 STRÖMSTAD Sverige Poste Restante 673 01 CHARLOTTENBERG Sverige Poste Restante 672 01 ÅRJÄNG Sverige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2010 Har handla en del sprit fra polet i tyskland å fått det sendt til storlien superpris.se kjempebra ordning å ikke all verden i frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2010 Handlet TV og hentet den på postkontoret i Åre. Funket fjell og sende som post restante. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2010 Bussfrakt er tingen, vist du skal ha noe i Sverige. Billig og kommer til grensa. Eller poste restanse som noen andre nevner. Bestilt mye via disse alternativene å hentet de på grensa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...