Noen har sendt noe fra Sverige til storlien eller grensa?

Anbefalte innlegg

Som topic sier.

 

Noen som har kjøpt noe i Sverige og fått sendt det til grensa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte dekk og felger fra Sverige og hentet på postkontor ved grensa (på svenskesiden).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte dekk og felger fra Sverige og hentet på postkontor ved grensa (på svenskesiden).

 

Hvilket postkontor brukte du? Og må det vere Føretagssenter, postombud eller frimerkesenter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det sendt til Företagscenteret i Årjäng da dette var nærmest meg (Akershus).

 

Jeg valgte riktignok ikke företagscenter selv, men var der pakken endte opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg handla fra bsr.se og fikk det sendt med bussgods til bensinstasjonen i storlien :) Veldig enkelt og greit, kosta vel ikke allverden heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handla en del sprit fra polet i tyskland å fått det sendt til storlien superpris.se kjempebra ordning å ikke all verden i frakt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet TV og hentet den på postkontoret i Åre. Funket fjell og sende som post restante.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bussfrakt er tingen, vist du skal ha noe i Sverige. Billig og kommer til grensa. Eller poste restanse som noen andre nevner. Bestilt mye via disse alternativene å hentet de på grensa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.