Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som er interessert i å kjøre på ACR til sommeren ?

 

Vi her i Ålesund har lysten til å vere med på å arrangere treff der.

 

Er det noen interesse fra nordligere lokallag ? dei sørlige ser ikkje ut til å vere interessert, uti fra forrige arrangement der oppe. Husk dette er Nordens beste Race bane....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser virkelig frem til dette! Håper mange er med!

 

Mvh Marius Giske / Lokallagsleder Aalesund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at dette er aktuelt/interessant for en del av oss fra Nordmøre lokallag i allefall :)

 

Men blir det satt noen bestemt dato før påmeldingsfrist? Kan være greit å vite om man er hjemme fra jobb/sjøen og/eller om man i det hele tatt har mulighet til å delta før man melder seg på noe med bindende påmelding/betaling ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til bindende påmelding å korte fristerer p.g.a. vi må rekke å kapre bana, og uten bindende påmelding kan folk melde seg på å plutselig drite i å møte opp fordi dei ikke gidder! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er interresert i å vere med til ACR!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til bindende påmelding å korte fristerer p.g.a. vi må rekke å kapre bana, og uten bindende påmelding kan folk melde seg på å plutselig drite i å møte opp fordi dei ikke gidder! ;)

 

Er ikke ute etter å få noen begrunnelse for valg av bindende påmelding, for den forstår jeg.

Derimot er jeg ute etter å få vite om det blir satt noen dato før man i det hele tatt binder seg til noe som helst?

For mitt sitt vedkommende er det uinteressant å binde seg til noe som helst hvis jeg overhodet ikke har en anelse om jeg har mulighet til å delta på det jeg binder meg til. Men hvis det klaffer, så er nok jeg en av de som stiller opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være mange her oppi nord som også er med på dette! Im in!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert mange fra Trondheim lokallag som er interresert. Alltid vært god tradisjon med en ACR-tur , men dato bør komme rimelig fort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vi vel få til :)

Men noen må ta på seg å få dette igang.. Vi fra Ålesund vil vel helst kjøre på banen men er også nokken som sikkert vil gjør andre ting!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye er det forventet at baneleie kommer på?

For min del kan det godt vere en helg der en kan snike seg med på kjøring dagen etter på også....

 

Greit med to banedager når en kjører 811km kvar vei....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må no bli fredag til søndag :) kostet vell ca 50 000 ink røde kors å banemannskap sist? det var lørdag å søndag

 

Men om noen har tilgang på klubbens budsjett å pengebruk i 09 så står det vel der ka treffet kostet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minimum 2 dager samt at dato må være klar så er jeg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er mulig å leie banen en ekstra dag hvis man føler for det koster 7500.- 16.00-20.00, da uten mannskap av noe slag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg :)

Regner med det blir en del fra Trøndelag som blir med på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dato blir satt i god tid før sesongen begynner så ser jeg ikke bort i fra at noen av oss fra vestfold tar turen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er inntrisert i å vøre med, men so lenge det ikkje er satt dato, so aner eg ikkje om eg er offshore når det arrangerest..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går å reservere dato. Ring Geir og snakk med han.

 

Banen koster 57500,- å leie for en helg.

 

Race security koster 6000,- for en helg.

 

Rana røde kors tar 4000

 

Banen tar 2500 for vasking av toaletter om det ikke gjøres selv.

 

PS. Ett lukket arrangement uten bet tilskuere etc. Hvor en "gjeng" leier banen trenger ikke sanitet og race security. Se andre bane treff og is treff.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fjernet dato fra forrige innlegg, vi bør nok få en dato før bindende påmelding ja ;)

 

Om noen har noe som helst innen livreddning å gjøre(Ambulanse, Rødekors, lege, sykepleier o.s.v), er dere intr. i å bidra i sanitetet?

 

Race security er frivillige.. Hvor mange var det vi trengte Helge?

 

Noen andre som blir med å arranger? :) Jeg sitter ikke på dette alene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde 7 vakter inklusive race leader

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sei vi skal holde på i 8timer da så bør vi hvertfall ha 4 skift, 2tima kvar. Om noen ikke tar på seg flere vakter da..

Dere skal selfølgelig få slippe å stå mer enn 2timer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er så flott på acr er at vi i prinsippet kan kjøre fra klokken 10 på morgenen til 21 på kvelden om vi vil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.