#26 Skrevet November 18, 2010 Kommer hvis det blir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 18, 2010 Har fjernet dato fra forrige innlegg, vi bør nok få en dato før bindende påmelding ja Om noen har noe som helst innen livreddning å gjøre(Ambulanse, Rødekors, lege, sykepleier o.s.v), er dere intr. i å bidra i sanitetet? Race security er frivillige.. Hvor mange var det vi trengte Helge? Noen andre som blir med å arranger? Jeg sitter ikke på dette alene.. Jeg stiller med bil,kan også være litt flaggvakt om det trengs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 18, 2010 Er selvfølgelig med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 20, 2010 Kommer ann på dato, men er interessert hvis det passer med fri ordningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 22, 2010 Er det altso inen andre som har lyst å bli med å arrangere dette? Det skjer ikke av seg selv, å jeg har som sagt tidligere: Ikke tenkt å sitte på dette alene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 22, 2010 Burde kanskje laget en ny tråd som handler KUN om arrangeringen av treffet De fleste som har skreve inn her er vel folk som kommer på selve treffet. 1 Tråd med en slaks vote eller opptelling på hvor mange som evt kommer 1 Tråd med planlegging av treffet Ålesund stiller vel med folk disponibelt regner jeg med! Så hvilken andre lokallag vil bli med å få igang dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 24, 2010 Jeg kommer og som tidligere sagt så kommer det sikkert flere biler fra trøndelag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 24, 2010 Flott initiativ! Utlys hvilke aktuelle helger det står mellom i god tid. Antar det må gå an å dele litt på oppgavene oss medlemmer i mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 24, 2010 Flott initiativ! Utlys hvilke aktuelle helger det står mellom i god tid.Antar det må gå an å dele litt på oppgavene oss medlemmer i mellom. Marius er vel på saken tror jeg..Stiller dere med litt mannskap i tilfelle da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 27, 2010 Hvis det kommer opp en dato så skal jeg finne ut om jeg er hjemme da. Har ingen vag jeg synes de er verdt å ta ut på banen så jeg stiller opp som flaggvakt e.l Kan sikkert ordne med flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 27, 2010 eg og er med visst bilen er ferdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 28, 2010 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 28, 2010 jeg er klar . dette er en rå bane!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg er med.. Noe nytt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 15, 2011 2012! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 15, 2011 2012! Javel, får dra med Rana gatebil i år også da.. Heng dere på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 16, 2011 Ja jeg tviler på at det blir noe treff ifra klubben i år.. da blir det isåfall at ålesund gjengen leier banen sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 16, 2011 Ja jeg tviler på at det blir noe treff ifra klubben i år.. da blir det isåfall at ålesund gjengen leier banen sjøl Om dere leier selv, så får dere si ifra. Kan bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...