#26 Skrevet April 22, 2011 forskjellen er merkbar...jeg har kun kjørt min bil med kw var3 men har kjørt opel omega m,ed kw var1...hør med Odd Arne Ambakk hvordan kw var2 var på den blå S4 han hadde...jeg har ikke justert noe på mitt var3 kit,og det er S-T-I-V-T!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 22, 2011 aha... må vurdere litt... fruen må jo også kjøre denne bilen uten at hu klikker i vinkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 22, 2011 men er det sånn å forstå at det er vert pengene å gå opp på v3? eller er setene likere enn man skulle tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 22, 2011 jeg kjøpte var3 fordi det bare var noen tusen kroner mellom var2 og var3...skal du kun bruke bilen til show og lavest mulig er sikkert ikke var3 det du vil ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 22, 2011 skal ha det lavere, ikke ubrukelig... er jo fortsatt en s bil og da må man kunne gi på litt i svinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...