Har kjøpt inn styling deler

Anbefalte innlegg

: ja : Rett og slett riktig!! :) Pent dette ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin kombinasjon dette her... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk.... :) må berre komme med komentarer folkens:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det der så veldig bra ut : ja :

Hvordan ser det ut i virkeligheten, når du ikke har satt på skjørt og bytta bakfanger? S4 fangeren er vel lavere enn den originale..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig å se at ikke ALLE hiver på full rs4 styling.. så veldig bra ut det her ! fortsett det gode arbeidet !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det der så veldig bra ut : ja :

Hvordan ser det ut i virkeligheten, når du ikke har satt på skjørt og bytta bakfanger? S4 fangeren er vel lavere enn den originale..

 

 

Ser ganske bra ut men sjølvsagt så har det no sett mykje betre ut med skjørt å bakfanger....trur eg skal kjøpe s4 skjørt seinare....neste helg skal bakfangeren i lakk hallen skal berre lakke den orginale fangeren heilt ned...litt vanskelig å få tak i en s4 bakfanger som er brukt..

 

s4 fanger ser ut som den er like stor som orginal fangeren.. kanskje litt lavere men det er ikkje mykje..

 

eg finn sikkert på noko smart :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut......

Utrolig greit å få se bilder! Min bil er stort sett identisk, med samme fargen, så jeg kan liksom bruke bildene dine som fasit når jeg vurderer oppgraderinger :)

 

Pene felger, og! Var de dyre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte ut med 10.000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.