Endeligt ska eg ner i varmen..

Anbefalte innlegg

Då var d duket for ferie nere i Dubai og Abu Dhabi igjenn så bye bye kulde og here i com varme.. så eg komme isje på neste lokallagstreff. Ska prøva å laga mitt eget treff der nere (har tatt med capsen).. Så då seie eg bare me snakkes og kosa dokke i kulden.. : haha ::evil::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare reis du : mad : Jeg misuner deg ikke turen. Tenkt å svikte oss til søndag a gitt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grrr....

Du vett ka eg synes om dette.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din snik, eg og vil. Kan ikke eg sitta på i kofferten din :)

For eg og vil ner å se på alle di råe bilene som e der nere, vertfall i følge di bildene du har vist mg fra sist du va der...

 

Jaja du får ha go tur Tori :D

 

NB ! Ta Masse bilder : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va eg tyilbake igjenn i KULDEN.. sattan dokke har d kalt her.. komme i fra ca 30 - 35 grader på dagen og ca 27 om kvelden og hjem t 6 grader Fader og eg tror eg snur i dørå og reise ner igjenn..

Jepp Cato eg har tatt litt bilder denne gangen og.. pluss eg har drokke den dyraste brusen pluss spist d dyraste kakestykket ever.. (1300 kr for 5 kaffe 1 cola og 6 kakestykker..... slå den....) (Det var foresten på Emirates Palace det andre hotellet i verden med 7 stjerner..) Måtte kosa oss litt og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror deg så gjerne at du vil ned igjen.

 

.. (1300 kr for 5 kaffe 1 cola og 6 kakestykker..... slå den....) ..

En hel dagslønn jo :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du, godt å se at du kom deg tilbake til kulden : smil :

Var litt halv redd at du skulle bli værende der nede i varmen med masse kjekke biler :)

1300 kr for 5 kaffe 1 cola og 6 kakestykker e jo ikke så gale : faint :

Du kan få det samme av meg for halvepris, tenk litt på det Tore Egil. Skal til og med levere det på døra di for den prisen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.