Garasjeleie i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Har lyst å skaffe meg et greit sted å holde på med bil i Kristiansand, og da helst noe større enn bare en vanlig garasje slik at jeg får litt plass å jobbe. Desverre er det ikke så lett å finne noe som er passende i min prisklasse, så lurte derfor på om det er noen her inne som har lyst å være med å leie et lokale?

 

 

Eller eventuelt om det er noen som allerede har et sted der de kan tenke seg å ha med en person til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... jeg KAN være intressert, men kan ikke si noe helt sikkert, ettersom at det er dyrt med lån på 2 biler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre enn ingenting ;)

 

Har et lokale på 100kvm for hånd, så trenger bare 3 andre som kan være med, slik at leien blir ok. Er snakk om 1000-1500kr et sted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var noe i den prisklassen jeg tenkte på! :) Trenger plass til delebilen og prosjektet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Kristansan er det snakk om?

 

Har ikke et bilprosjekt, men derimot en MC-prosjekt om jeg kunne tenkt meg å komme i gang med.

 

Alltid greit å være flere med lignende interesser.

 

Kan være interessert om det er greit tilgjengelig hjemmefra og prisen ikke blir for drøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Industriområdet ved Mjåvann...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.