#1 Skrevet November 29, 2010 Har lyst å skaffe meg et greit sted å holde på med bil i Kristiansand, og da helst noe større enn bare en vanlig garasje slik at jeg får litt plass å jobbe. Desverre er det ikke så lett å finne noe som er passende i min prisklasse, så lurte derfor på om det er noen her inne som har lyst å være med å leie et lokale? Eller eventuelt om det er noen som allerede har et sted der de kan tenke seg å ha med en person til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2010 hmmm... jeg KAN være intressert, men kan ikke si noe helt sikkert, ettersom at det er dyrt med lån på 2 biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2010 Bedre enn ingenting Har et lokale på 100kvm for hånd, så trenger bare 3 andre som kan være med, slik at leien blir ok. Er snakk om 1000-1500kr et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2010 Det var noe i den prisklassen jeg tenkte på! Trenger plass til delebilen og prosjektet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2010 Hvor i Kristansan er det snakk om? Har ikke et bilprosjekt, men derimot en MC-prosjekt om jeg kunne tenkt meg å komme i gang med. Alltid greit å være flere med lignende interesser. Kan være interessert om det er greit tilgjengelig hjemmefra og prisen ikke blir for drøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2010 Industriområdet ved Mjåvann... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...