Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Hadde vært ute og kjørt en tur nå, og idet jeg skal låse bilen reagerer ikke fjernlåsen. Jeg setter meg inn igjen i bilen, og vrir om tenninga - DØDT. Prøvde å ta kablene til subben imot hverandre, og det var såviiiiiidt det var antydning til en gnist der. Helt dødt.

 

Så jeg tror rett og slett batteriet mitt har tatt kvelden.

 

Skjedde en gang for noen dager siden også det der, men da bare trilla jeg den igang. Men nå skjedde det altså igjen.

 

Skulle vel ikke være noen i området som har et batteri stående? Kommer meg ikke akkurat på noen biltema eller noe siden bilen står :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt merkelige greier det her... Fikk trillstarta bilen igang etter sånn 3 forsøk ned en bakke, og ga gikk den som bare det.. lada også, så nå starter den igjen etter den slukkes..

 

Hva kan forutsake et PLUTSELIG flatt batteri, som lader igjen og fungerer rett etterpå? Er det kun dårlig batteri som kan være årsaken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, begge sitter som faen :S Kan det være noe kortslutning eller noe som forutsaker det? Eller har jeg bare et batteri som er dårlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT her: Hans Frederik ? Når du fikk trillstarta ned en bakke på 3 forsøk ? Var det slik at du dytta bilen opp bakken igjen for å prøve på nytt ? Virka litt slik hvis du prøvde 3 ganger hvertfall ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT her: Hans Frederik ? Når du fikk trillstarta ned en bakke på 3 forsøk ? Var det slik at du dytta bilen opp bakken igjen for å prøve på nytt ? Virka litt slik hvis du prøvde 3 ganger hvertfall ? :P

 

Kanskje ein bakke med litt lenge på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ein bakke med litt lenge på:)

 

Stemmer..

 

på de 2 første forsøkene var det ikke antydning til at den starta engang, så det var HELT dødt. og jeg hadde ganske god fart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg Hansi stresse med å få fatt i folk til å skubbe bilen opp igjen hver gang: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut får att bateriet ditt er dødt ja,, visst det ha vert tomt en gang skal det lite til får att det bli tomt igjen,særlig visst det er litt kaldt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt nytt batteri, så blir spennende å se etter jeg har bytta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være noe som har stått på og tappet batteriet feks. kupelys

 

Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde samma problemet.

Eg hadde dårlig jording i karrosseriet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.