Montering av dekk til rimelig pris?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noe sted i området fra og med Trondheim opp til ca. Levanger som monterer dekk på felg til en rimelig penge? Å betale 200,- pr. hjul er mildt sagt uaktuelt.. Det er snakk om helt ordinære 15", ikke noe ekstremt på noen måte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du finner en plass som er rimeligere!..

 

Jeg fikk helt noia når jeg skulle skifte dekk , 200 for ett hjul hva i alle dager ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går ut fra at det gjelder av med gammelt dekk, på med nytt, justere dekktrykk, balansering og til slutt skal dekket monteres på bilen igjen! Kjekt å høre hvilken pris dere får på omlegg av hjul ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigste jeg fikk pr dekk var 150 på butikk.

 

Svart får du jo fort for 3-400 for alle dekka!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen Dekk1 butikker i nærheten? Betaler 75kr pr felg her i Drammen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På den ekstrajobben min har vi en omleggingsmaskin, men den har gått i stykker, den "armen" som legger selve dekket på felgen fungerer ikke låsen på lenger, så den bare spretter opp/av, og siden dette utstyret bare er en etterlevning fra gamle dager blir det ikke prioritert å få det reparert, så da må jeg finne noen som gjør dette rimelig. Meningsløst om jeg skulle være nødt til å dra med alt sammen til Østlandet for å slippe å bli "ranet" for den jobben.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen Dekk1 butikker i nærheten? Betaler 75kr pr felg her i Drammen...

 

Fungerer det også slik når man kommer med egne dekk? Har inntrykk av at de fleste er fiendtlig innstilt når man kommer med "egen biff til restauranten" og derfor skrur opp prisen kraftig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, har lagt på 2 ganger og tatt av 1 gang og betaler 75 pr felg hver gang. Har aldri kjøpt noe annet hos dem. Har levert noe til dem i dag så får jeg se øl de fortsatt er like billige :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler 60,- pr felg på Ørlandet, men det er et stykke unna Trondheim-Levanger da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med dekk1 på lade. Eller trønderdekk(?) på tempe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig nok har disse økt fra 75kr til 115kr pr dekk, så ikke billige lenger nei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt et stykke igjen til Dekk1 i Bergen.

 

250,- pr dekk, og da kom jeg med nye dekk og felger som bare skulle monteres og balanseres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har mulighet til å kjøre til Viggja så skal jeg legge om dekka for deg. 50kr stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du strekker deg helt fra Levanger til Verdal, så kan du få låne omleggingsmaskina mi gratis :) Har også balanseringsmaskin om du finner ut hvordan den funker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.