Anbefalte innlegg

Er det bare og bytte til til fangere eller er det andre ting som må gjøres/skiftes?

Tenkte og gjøre dette imorgen så blir meget gla for litt hjelp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være bolt-on. Dette gjorde jeg selv for mange år tilbake, og kan ikke huske at det var noen modifiseringer å gjøre. Blinklys i fremfanger må muligens kobles på nytt, men det er vel nesten en selvfølge.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være greit og skifte brakettene som sitter på framskjerm og bakskjerm på hver side så fangerern ikke henger ved montering av 90 fangere (jeg har ikke gjort det, og de henger litt....) ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. takker for svar de brakettene, passer de der de gamle sitter eller må det bores nye hull?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen skjermer av gamle typen har bare hull til de små fangerene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel også ha nye blinklys mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går de store fangerne over det nedre frontpanelet, eller må dette kanskje fjernes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pleier og gå klar :)

 

må nesten ha den der, ellers blir forksjermene noe vinglete og skranglete. da pre-90 ikke har stabilisering til forskjermene bygget inn i rammevangene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fjerna frontplata for og spare vekt og lagde noen tynne stag i alu for og stive av skjermene, forskjermene mine var som Dan sier uten hull til klips til 90 fanger, men gjett hva! det var gammel type innfesting på den helt nye 90 fangeren min, bak skulle jg hatt 90 klips men henger helt fint på de gamle også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.