Farge på OEM mattene til RS4 ?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva fargen til OEM mattene til en RS4 2001 heter ?

 

 

Jeg er i ferd med å bestille matter fra ett firma i UK med RS4 logoen. Jeg har fått en del bilder av mattene som dem selger mye av, de heter gunmetal og han mener mange RS4 eiere har kjøpt disse.

 

Utifra bildene er jeg litt usikker. Mine matter i rs4 har samme gråfarge som resten. Noen som vet om den fargen er samme som gunmetal, light grey, mid grey eller anthracite.

 

 

Jeg legger ved 2 bilder, det nederste bildet syns jeg har ganske bra farger og ser helt like ut som OEM mattene. Det øverste bildet ser ut til å være mye mørkere farge, men han karen i mycarmats sier det er samme farge på mattene, selv om de ser forskjelige ut.

 

 

Ser man på bilde 3(color range) så ser det ut som at gunmetal er MYE mørkere enn OEM mattene mine.

 

 

Noen som har kjøpt matter med disse farge "kodene" ?

 

 

For meg virker det nesten som at mid grey er nesten samme farge som OEM mattene ...

 

 

Robert

car-mats.jpg

NewImage-1.jpg

color_range.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.