Noen som skal på vintertreff?

Anbefalte innlegg

Noen flere som skal på vintertreff i funesdalen? Trenger noen å dele hytte med!

Foreløpig er det vel meg og Bårdi, skulle du være med Arve? Mikael ble ikke med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med Andreas og de du bodde med i fjort da? Roger Jensen ville vel oppover sist jeg snakket med han hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

my blir det per pers? mange er det plass til etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter også med å få tak i en plass å sove. Ikke sett denne tråden før nå. Skal dere oppover? Jeg drar om jeg får et sted å sove;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Bårdi er vel med om vi finner noe billig sted å sove :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Bårdi er vel med om vi finner noe billig sted å sove :P

 

 

jeg er hypp om man finner no sted å sove ja. muli jeg får med en copilot og. tiden løper fort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak på et dobbeltrom på hotellet, tror prisen er i underkant av 3000,- pr pers for 2 netter ink mat. Jeg selv synes nok dette blir i overkant dyrt samt at jeg sliter med dårlige hjullager på transporteren. Så det spøker litt for deltakelse for min del:(

 

Om noen vil dele rom vurderer jeg fortsatt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak på et dobbeltrom på hotellet, tror prisen er i underkant av 3000,- pr pers for 2 netter ink mat. Jeg selv synes nok dette blir i overkant dyrt samt at jeg sliter med dårlige hjullager på transporteren. Så det spøker litt for deltakelse for min del:(

 

Om noen vil dele rom vurderer jeg fortsatt???

 

 

den løsningen ble litt for dyr for meg , etter at strømmregninge ble betalt i dag var det ikke mye og stikke på fjellet for. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.