#1 Skrevet Desember 12, 2010 (endret) Noen flere som skal på vintertreff i funesdalen? Trenger noen å dele hytte med! Foreløpig er det vel meg og Bårdi, skulle du være med Arve? Mikael ble ikke med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2010 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2010 Hørt med Andreas og de du bodde med i fjort da? Roger Jensen ville vel oppover sist jeg snakket med han hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2010 my blir det per pers? mange er det plass til etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2011 Jeg sliter også med å få tak i en plass å sove. Ikke sett denne tråden før nå. Skal dere oppover? Jeg drar om jeg får et sted å sove;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2011 Jeg og Bårdi er vel med om vi finner noe billig sted å sove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2011 Jeg og Bårdi er vel med om vi finner noe billig sted å sove jeg er hypp om man finner no sted å sove ja. muli jeg får med en copilot og. tiden løper fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2011 Har fått tak på et dobbeltrom på hotellet, tror prisen er i underkant av 3000,- pr pers for 2 netter ink mat. Jeg selv synes nok dette blir i overkant dyrt samt at jeg sliter med dårlige hjullager på transporteren. Så det spøker litt for deltakelse for min del:( Om noen vil dele rom vurderer jeg fortsatt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2011 Har fått tak på et dobbeltrom på hotellet, tror prisen er i underkant av 3000,- pr pers for 2 netter ink mat. Jeg selv synes nok dette blir i overkant dyrt samt at jeg sliter med dårlige hjullager på transporteren. Så det spøker litt for deltakelse for min del:( Om noen vil dele rom vurderer jeg fortsatt??? den løsningen ble litt for dyr for meg , etter at strømmregninge ble betalt i dag var det ikke mye og stikke på fjellet for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...